Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

byłam przy tym
Atakował namolnie i agresywnie Serenity, więc w końcu miarka się przebrała. Nawet święty by nie wytrzymał tych furiackich ataków.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Po co Ci się denerwować? Częściej zaglądaj w szuwary i się bilans pisania na forum wyrówna :)

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez byłam przy tym
znów coś przyfalowało i będzie zza krzaka tutaj judzić

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez byłam przy tym
Atakował? a w jaki sposób?

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Minko, pierwszy kryzys był przez lotha, a teraz przez illuma i drapaka-to przez te kanalie Serenity mnie banuje-ona ma na punkcie ich tolerowania jakąś blokadę decyzyjną

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

byłam przy tym
Krzyczał na nią, obrażał twierdzeniami, że nie jest obiektywna, pouczał, usiłował nią manipulować i próbował zmusić do prowadzenia forum w sposób, który się jemu podoba. No i nie reagował na prośby żeby się odczepił i uspokoił.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

byłam przy tym
Tak Darku, cały świat jest winny, tylko nie ty.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez byłam przy tym
przeciez to wszystko opisałem powyżej-nic nowego nie piszesz, więc czemu ma służyć to twoje zaognianie sytucji-załóz kapok i płyń na konserwową Atlantydę
12345