Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

byłam przy tym
Brakuje ci niestety empatii wiec zupełnie cię nie obchodzi co myślą i czują inni ludzie. Tylko ty się liczysz i twoje zdanie. Nie umiesz pójść na jakikolwiek kompromis i stąd się biorą wszystkie awantury z twoim udziałem. Jednak teraz było inaczej, bo nie okazałeś jakiejkolwiek próby zrozumienia ani szacunku dla opinii osoby, która z racji pełnionej funkcji, nie może pozwalać na taką anarchię i awanturnictwo w stosunku do siebie i swojego urzędu administracyjno-kontrolnego. Nie obwiniaj świata o swoje problemy, tylko popracuj nad sobą.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
"Pani" tak to przedstawia jakby nie było na mnie ataków konserwowych, jakby nie było ich podszywek, jakby nie było moich próśb i apeli o obiektywizm i uczciwosć jakby nie było tej szemranej prowokacyjnej afery z ankietą, jakby nie bylo nagonki na mnie, i wielu innych skandalicznych zdarzeń-wyrwała sobie " Pani " z kontekstu jskiś epizod i wciska mi " Pani " swoje subiektywne odczucia- dziekuję za tę psychoterapię ale " Pani " fachowośc w tej dziedzinie jest watpliwa-zakonczmy ten ping-pong

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez byłam przy tym
Nigdy nie miałam własnego forum to nie wiem jak to jest być bezstronnym obserwatorem dyskusji forumowiczów... Tak czy siak staram się nie wypowiadać o tym co mnie nie dotyczy, zwłaszcza jak akurat nie byłam świadkiem dyskusji.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
ale zobacz jak jest kasowana dzisiaj hiena, ona była na marsie i ma poglady zblizone do moich-Kobieta mowi prawde smieje sie z tego koltunstwa i jest za to wycinana

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Wenus
Moje poglądy też już trochę znasz i wiesz, że są różne od Twoich ale mimo to nie przeszkadza nam to aby ze sobą rozmawiać. Bo nie o poglądy tu chodzi ale o charaktery.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

da®®io
bo jak ja do kogoś mam sympatię i mi na tej osobie zależy to nawet potrafię sie wycofać i nie kontynuować żeby nie zadrażniać-najbardziej pobudzają mnie tacy co na siłę forsują swoje racje i atakują aż do bólu-takim nie odpuszczam i budzi się we mnie lew:)

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Lwiczka9
Dobrze zrobiles Darku. Ty odszedles wiec...zabraknie paliwa. Zobaczysz jak sie poprawi Twoje samopoczucie. A moze nawet i zdrowie. Pozdrawiam Cie bardzo cieplo. PS.Zagadzam sie w pełni z Twoja diagnoza sytuacji na NA.

Re: Darku, czemu usunąłes swój profil na NA?

Lwiczka9
Po prostu...Szkoda zdrowia...Kapitan ma racje...I absolutnie popieralam Twoje wojny ale..Darku..trzeba miec oponentow na miare a nie walczyc z demonami, diablami, magami. Po co byc ich miesem armatnim,pozywka? Na pewno bedzie Cie kusilo zeby przywrocic profil..hmmm..zastanowilabym sie bardzo..
12345