Telepatia :/

sputnik
Zaczynam poważnie się zastanawiać czy wszystko ze mną jest OK. Otóż! O kimś z moich bliskich pomyślę to z automatu się odzywają w przeciągu 5-iu minut :) Wierzycie w telepatię? Jestem technokratą i sceptyczny do różnych czary-mary ale to już osiąga apogeum! Np pomyślałem o moim kochanym Braciszku co jest w Kanadzie i zgadnijcie :) Dał znać, że przylatuje do kraju w przyszłym tygodniu :) Przykładów mogę mnożyć mnóstwo! Muzyczka https://youtu.be/atyvdC15HFA

Re: Telepatia :/

rozalka
Wierzymy i doświadczamy na co dzień:) Pisałam o tym nie raz, ale się okazuje, że nie o wszystkim wolno w internecie:)
Możesz też sprawdzać na zwierzętach, one doskonale reagują na przekazy telepatyczne:) No i tak do nas mówią:)

Re: Telepatia :/

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Telepatia :/

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
Mój Pieseł wyczuwa jak mam przyjechać do Rodziców właśnie tak z 5 minut wcześniej jest pod drzwiami i czeka :) Jeżdżę różnymi autami więc niemożliwe by poznawał mnie po pracy silnika :) A czasem przyjeżdżam komunikacją zbiorową więc już w ogóle tego nie rozumiem skąd wie.

Re: Telepatia :/

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
[...]
To przestań być sceptyczny bo pewnego dnia jak przyjdzie przebudzenie to będziesz w szoku,a może jesteś tu z nami żeby przywyknąć do takich  rzeczy i uważać je za naturalne.

Re: Telepatia :/

sputnik
Muszę o tym poczytać. A co napiszesz mi ciekawego o zdarzeniach np. drogowych. Mam przeczucie, że nie powinno mnie tu być i teraz i będąc z pasażerem powiedziałem to i momentalnie dochodzi do zdarzenia tuż obok mnie! Jestem w 100% poważny a miałem takich przypadków kilka. I opiszę jeszcze jedno wydarzenie co mnie skołowało :)
Jechałem drogą dwukierunkową i kończyła się podwójna ciągła więc zbieram się do wyprzedzania osobowego i dwóch TIR-ów co jechały może z 80 km/h i jak "łykałem" osobowego to zaczął też wyprzedzać (kurs kolizyjny) hamowanie odpadało więc but i do rowu przy 120 a z na przeciwka zbliżają się! Nie wiem jakim cudem wyprowadziłem auto ale to mniejsza. I teraz tak. Pomyślałem o wszystkich moich serdecznych i wszyscy zadzwonili w odstępach jednego kwadransa :) Wytłumaczy mi to ktoś? :)

Re: Telepatia :/

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Widziałam kiedyś taki film lub czytałam o takim doświadczeniu, dokładnie nie pamiętam. Ktoś robił doświadczenie z właścicielką i jej psem. W mieszkaniu zamontowano kamery i sprawdzano reakcje psa. Kiedy właścicielka miała wrócić z pracy do domu, pies był pobudzony. Można mniemać, że przywykł do pory, kiedy ta wracała. Ale okazało się, że kiedy właścicielka miała już wracać, ale się rozmyśliła, bo stwierdziła, że idzie jeszcze na zakupy, pies leżał spokojnie, a uaktywniał się dopiero, kiedy ta postanawiała wracać rzeczywiście.