Telepatia :/

Re: Telepatia :/

sputnik
Mój Pieseł mieszka z moimi Rodzicami i wpadam tam nieregularnie czasem raz na dwa tygodnie a skubany wie kiedy przyjadę nawet niezapowiedzianie :)

Re: Telepatia :/

Lothar. napisał/a
To zupełnie normalne u wrażliwych ludzi, warto to ćwiczyć bo na razie to przypadkowe, rozglądaj się jak będziesz gotowy to spotkasz kogoś kto cię nauczy, takie spotkania są nieuchronne >;)
On już umie

Re: Telepatia :/

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Zaczynam się obawiać ;) Doborowe towarzystwo -macie jakieś magnesy czy jak? A właściwie co tu się wyrabia, zlot czarownic i czarnoksiężników sobie urządzili, heh! ;)  Nie ze mną te numery! :)

Re: Telepatia :/

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Fajnie, że macie nadal taką więź z pieskiem:)
Z ptakami też można się tak dogadać:) Wcale nie mają ptasich móżdżków:) Ja mam tak, że wylatują mi przed maskę, jak powinnam jechać wolniej:) I zawsze mają rację, a to ktoś nagle na drogę wyskoczy, a to ktoś wyprzedza na czołówkę albo policja stoi i łapie:)

Re: Telepatia :/

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Skoro brat dał znać, że przylatuje w przyszłym tygodniu to odebrałeś jego zamiary i pomyślałeś o nim, a on zadzwonił.

Re: Telepatia :/

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Zaczynam się obawiać ;) Doborowe towarzystwo -macie jakieś magnesy czy jak? A właściwie co tu się wyrabia, zlot czarownic i czarnoksiężników sobie urządzili, heh! ;)  Nie ze mną te numery! :)
Się nie bój fajny ludziu ;) tak to juz jest że podobne przyciąga podobne i nie kombinuj bo i tak się nie wywiniesz, za mocno w tym siedzisz.

Re: Telepatia :/

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
Miałem Papuga to skubany miał GPS`a -Jeździliśmy na dalekie wycieczki i zawsze wyczuwał jak zbliżaliśmy się do domciu :)

Re: Telepatia :/

Kawusia
[...]
Jesteśmy normalni ,nie sądzę aby tu byli nie normalni.
123456