Telepatia :/

Re: Telepatia :/

dziewczyna z perłami
To zależy jakie to są słowa i gdzie prowadzą, i...jak się czujesz. Może zaczyna ci się channeling? Tylko skąd?

Re: Telepatia :/

Kawusia
Jakoś przywykłam i nie przejmuję się ,choć przyznaje ciekawość jest

Re: Telepatia :/

Natalia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
 widziałam we śnie jak budują się mosty telepatyczne

Re: Telepatia :/

Natalia
Jak myślicie wypada Drapakowi napisać, że kręci Koło Fortuny w lewo?

Re: Telepatia :/

dziewczyna z perłami
a wiecie, że niektórzy wysyłają w prezencie gwoździe? z Krainy Lodu? ("Mam tę moc").
Czy jako antyczar wystarczy "Meluzyna"jak zaśpiewa Nela Zawadzka (Voice Kids)?

Re: Telepatia :/

dziewczyna z perłami
No nie...Musi być podwójna moc!
Do wsparcia Oliwka Kopiec "Mam te moc"(Voice Kids). Lepsze od oryginalnego wykonania z filmu.