Telepatia :/

Re: Telepatia :/

sputnik
W takim razie jest nas dwoje :)

Re: Telepatia :/

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
W sumie to będziesz miał ciekawie... Wrażenie, że co pomyślisz to się spełnia. Swój świat w zgodzie ze wszystkimi zainteresowanymi.
ja tak już mam,jest ciekawie,ale trzeba bardzo uważać na stare przyzwyczajenia myślowe bo w momencie się materializują jeśli się nie zdoła uchwycić w porę i przeprogramować
///////////////////////////////

Re: Telepatia :/

Kawusia
Honey napisał/a
[...]
I tu jest ten problem ,bo podświadomość nie analizuje czy to dobre ,czy złe....A czasem jak się człowiek zamyśli ,to może sobie nabrużdzić.

Re: Telepatia :/

Kawusia
Każda broń w niepowołanych rękach może zrobić krzywdę.Dlatego cały proces Kundalini tak długo trwa.Wszystkie dary które rodzą się w człowieku przychodzą wtedy kiedy jesteśmy na nie gotowi.Czasem powoli ,a czasem szybko.

Re: Telepatia :/

Re: Telepatia :/

Kawusia
Lothar. napisał/a
Nie ma reguł z wężem, niektórzy to przechodzą samoistnie,  albo bardzo szybko, ale lepiej pod nadzorem kogoś mądrego, bo to nie są żarty.
Pod nadzorem Ducha opiekuna wiadomo każdy go ma.

Re: Telepatia :/

Re: Telepatia :/

Kawusia
Lothar. napisał/a
To skomplikowane Kawusiu, wolna wola pozwala na wiele >;)
Wiem ale chyba każdy woli słuchać anioła Stróża.
123456