Telepatia :/

Re: Telepatia :/

Honey
dziewczyna z perłami napisał/a
Skoro brat dał znać, że przylatuje w przyszłym tygodniu to odebrałeś jego zamiary i pomyślałeś o nim, a on zadzwonił.
A może było inaczej :) znalazłam fajny art.

http://www.taraka.pl/splatanie_kwantowe_i_relacyjne
///////////////////////////////

Re: Telepatia :/

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Aha! Suma uzależnień musi się równać constans :) Dziękuję postoję!

Re: Telepatia :/

rozalka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Jak to miałeś? Myślałam, że masz. No, sam widzisz:) Podobno ludzie kiedyś porozumiewali się tylko za pomocą telepatii, ale przyszli bogowie i nam dali mowę- narzędzie nieporozumień:)

Re: Telepatia :/

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Czytałam.  Zaśnienie albo splatanie. Poznałam Palusinskiego w teorii i działaniu.  Żeby tak myśleć i żyć trzeba być w ciągłej samoobserwacji i ...terapii siebie.
To, o czym napisałam nie przeczy temu, co chcesz zasygnalizować.

Re: Telepatia :/

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
Musiałem się rozstać z wariatem bo za długo sam siedział w klatce i świrował. Ale trafił do dobrego domu :) Więcspoko głowa!

Re: Telepatia :/

dziewczyna z perłami
W sumie to będziesz miał ciekawie... Wrażenie, że co pomyślisz to się spełnia. Swój świat w zgodzie ze wszystkimi zainteresowanymi.

Re: Telepatia :/

sputnik
W sumie to mam jedną pasję -lotnictwo https://youtu.be/BtVTp-Q25Mc

Re: Telepatia :/

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik