Dla Wenus... 馃槏

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
49 wiadomo艣ci Opcje
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

Sputnik
Dobra nasza  Wenus wr贸ci艂a do zdrowia!
Tym samym ko艅cz臋 obserwacj臋 patologicznego forum pt. "magiczna speluna" :)
 Do MI艁EGO,  Dzi臋ki, Cz臋艣膰!
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

Jola! :)
Ten post by艂 aktualizowany .
Sputnik napisa艂/a
Tym samym ko艅cz臋 obserwacj臋 patologicznego forum pt. "magiczna speluna" :)
 Do MI艁EGO,  Dzi臋ki, Cz臋艣膰!

Jaaasne! :)))
Niemniej 偶ycz臋 wytrwa艂o艣ci! :)

A powa偶niej, "zagl膮daj" je艣li zechcesz, ale zwr贸膰 uwag臋 na to co piszesz, bo p贸ki co zachowujesz si臋 jak ciekawski s膮siad podgl膮daj膮cy najbli偶szych s膮siad贸w, a potem o nich plotkujesz.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

Sputnik
Przecie mam szlaban!!!
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

Jola! :)
Sputnik napisa艂/a
Przecie mam szlaban!!!

Nie musi tak by膰, ale to zale偶y g艂贸wnie od ciebie...:)
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

Sputnik
Mam 100 PLN w kieszeni i zak艂adasz si臋, 偶e wyloguje mnie administratorka w 5 minut :)
[...]

A dziwisz si臋?
Sylwia zwyczajnie pr贸buje utrzyma膰 "porz膮dek", nie lubi r贸wnie偶, gdy kto艣 dokucza osobom, z kt贸rymi ma dobry kontakt.
W sumie to jej forum i nawet je艣li nam si臋 to nie podoba, niezmienia faktu, 偶e mo偶e zdecydowa膰 jak uwa偶a.

Przyznam, 偶e sama mia艂am czasem z tym ogromny problem, bo nie lubi臋 "przystosowywa膰 si臋" wbrew sobie.

Ale przecie偶 nic na si艂臋.

Aktualnie wesz艂am na forum ograniczaj膮c "wojownicze" zap臋dy (do pewnego stopnia;)) , i nie uwa偶am, abym na tym traci艂a...przeciwnie...:)

Spr贸buj i ty...:)

Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏