Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

kapitanwojtek
odklej siem od akawrium, Kawusiu
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Kawusia
jarek k napisał/a
odklej siem od akawrium, Kawusiu
Nie mogę przyssało mnie.A kim ty jesteś?bo się nie znamy/
,-2

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

,-2
,-2

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
jarek k napisał/a
odklej siem od akawrium, Kawusiu
Fajnie mieć takiego glonojada w akwarium — jak ta Pani na obrazku ;)

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Ana napisał/a
Kawusiu wszystko tam dobrze po badaniach?
Na razie jestem w trakcie zabiegu,jutro jeszcze.Wyniki będą znacznie póżniej.Oczywiście zawodzą mnie polskie szpitale i żałuję że nie miałam czasu na prywatny zabieg.Ale jeśli chodzi o resztę to jestem dobrej myśli.co nas nie zabije to nas wzmocni.

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Honey
Kawusia napisał/a
.Oczywiście zawodzą mnie polskie szpitale i żałuję że nie miałam czasu na prywatny zabieg.Ale jeśli chodzi o resztę to jestem dobrej myśli.co nas nie zabije to nas wzmocni.
Nie wierzę im wszystkim jak psom, cała służba zdrowia do bani.
Służba owszem koncernom farmaceutycznym na których łapy trzymają Rockefeller i Rothschild.
Jak zdarzy się perełka ze złotym sercem wśród lekarzy to cud,wszyscy trzymani za doopy przez tzw izbę lekarską.
1 ... 13141516171819