Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wenus
Czy to jest stare zapomniane forum, czy nowe i niewiele osób się na nie natknęło? A może by tak zrobić coś aby było Nas więcej. Weselej i ciekawiej by się zrobiło :)

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Kawusia
Wenus napisał/a
Czy to jest stare zapomniane forum, czy nowe i niewiele osób się na nie natknęło? A może by tak zrobić coś aby było Nas więcej. Weselej i ciekawiej by się zrobiło :)
Wenus jeszcze brakuje Brunetki ,Amigo ,Mili,Ryo jeżeli ja mam się wypowiadać.Najważniejsze żeby się nie kłócić jak na marsie

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Wenus
Duszka nie ma jeszcze... Ale może by tak zaprosić nowe osoby?

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

Kawusia
Faktycznie zapomniałam o Duszku.Brunetka się obraziła na Szuwara nie chce przyjść,mówi że ją obraził.
,-2

Re: Dlaczego Nas tak mało na tym forum?

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia

[...]

Lothar. napisał/a
To niech przeprosi :) Kiedyś bardzo go lubiła ale nagrzeszył >;)
Mało znam sprawę Szuwar wydaje się w porządku,a jaki tam on jest to może powiedzieć Ana i Serenity które go znają.
1234 ... 19