Dobry cytat na dziś

Re: Dobry cytat na dziś

„Można wiele powiedzieć o człowieku po tym, jak radzi sobie z trzema rzeczami:

- deszczowym dniem,
- zagubionym bagażem
- i splątanymi lampkami choinkowymi”

Jakkolwiek splątane są w tym roku lampki, wiem, że poradzisz sobie z tym beztrosko. Wesołych Świąt!"

~ Maya Angelou

Re: Dobry cytat na dziś

„Nieważne, jak trudna jest przeszłość, zawsze możesz zacząć od nowa”.

- Jack Kornfield

Re: Dobry cytat na dziś

Mogę dwa słowa do szefa?
"Dwa słowa"

Re: Dobry cytat na dziś

Dzień dobry, taki fajny cytat na dziś.:

"Nigdy nie mów o sobie źle, inni zrobią to lepiej"

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik
"Szanuj szefa swego bo możesz mieć gorszego"
Maksyma stara jak świat.
Miłego dziona 😊

Re: Dobry cytat na dziś

   Klątwa

Temu, co umrze bezpotomnie,

    Temu, z którego wszystkie winy

    Ulica dzisiaj i dozgonnie

    Będzie pamiętać podłe czyny.

    Jego pazerność, jego małość

    Jego ohydne nadużycia,

    Manipulacje oraz dbałość

    O sp********ie innym życia.

    Nie jego jednak najdokładniej

    sprawiedliwości nóż oprawi,

    Ostrze skaleczy tym powabniej,

    Tym bezlitośniej ogień strawi

    Każdego, który dziś pod rękę

    Wespół z przywódcą?, z tęgą miną?

    Chcąc zmienić życie kobiet w mękę?

    Wyciera sobie pysk rodzina?.

    To was najszybciej nieszczęśnicy,

    którzy wyrokiem szafujecie

    Doścignie klątwa czarownicy,

    Zemsta, co gorszej nie masz w świecie.

    Bać się będziecie swej kochanki

    teściowej, babci, siostry, żony,

    Córki i córciej koleżanki

    I mąż jej też będzie wkurwiony.

    I nie będziecie spać spokojnie,

    I wasze łóżko nie zapłonie,

    Bo z kobietami na tej wojnie

    Lepiej stać po tej samej stronie.

   Mateusz Damięcki

Re: Dobry cytat na dziś

Przyłaszczka
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

Nie każdy kurdupel zostaje Napoleonem:) "Wężykiem, wężykiem"
Mądry wódz ustępował pola kobietom, bo wiedział, że przegrana bitwa będzie ujmą na honorze, a wygrana nie przyniesie chwały.
🦋🦋🦋

Re: Dobry cytat na dziś

„[...] Przyjąłem wtedy strategię — utrzymywaną do dzisiaj — zgodnie z którą nie odpowiadam na żaden hejterski komentarz w sieci.

Wielokrotnie w myślach układałem możliwe reakcje i odpowiedzi, zdarzało mi się żyć tymi historiami, ale nigdy tego nie zrobiłem:

nigdy nie wdałem się w dyskusję z hejterem.

Dzisiaj z perspektywy czasu uważam, że wybrałem dobrą strategię”.

Fragment z książki „Psychologia hejtu”, autor: Mateusz Grzesiak.