Dobry cytat na dziś

Re: Dobry cytat na dziś

Kpt.Wojtek
Czesc!

Ja rywalizacje widze jako dzialania pozytywne. To zdrowa idea i pomaga w rozwoju czlowieka jak i spoleczenstwa.

Problem w tym, ze sporo "czlowiekow"  pojmuje rywalizacje inaczej.
Jak widza, ze wyzej nie wejda to staraja sie na wszystkie sposoby zrownac tych z gory do swojego poziomu a potem jeszcze ich przydeptac.

Re: Dobry cytat na dziś

Przyłaszczka
Kpt.Wojtek napisał/a
[...]

Cześć, ja jednak postrzegam rywalizację negatywnie. Zawsze ten wygrany patrzy na przegranego z góry, bo okazał się lepszy, przegrany zaś gorszy.

Rywalizacja to walka. Po walce zaś pozostają zgliszcza. Tak się nie buduje świata, tylko go burzy.

Rywalizacja jest powodem rodzenia się w ludziach kompleksów lub poczucia wyższości. A przecież każdy człowiek, absolutnie każdy w pewnych dziedzinach rozwija się szybciej, a inne go zupełnie nie interesują. Każdy więc jest mistrzem w swoim fachu
🦋🦋🦋

Re: Dobry cytat na dziś

Krzysiu...

Re: Dobry cytat na dziś

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Lubię gry indywidualne. W zespołowych też czuję się dobrze ale ad-rem. Gry zespołowe mają pewien fehler albo przywilej gdyż można swe niedociągnięcia np. niewypracowana forma po zimie, to jebut - zrzucić winę na współpartnera... Czy to jest uczciwe? Uwielbiam grę w tenisa i szachy. Pretensje po porażce mogę mieć jedynie do siebie.
Do czego zmierzam, de facto. O czym sportowcy-celebryci, wszyscy trąbią! Wszystko jest w dyńce! Bez doppingu ma sie rozumieć.
Muzyczka na tę okoliczność...

Re: Dobry cytat na dziś

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
[...]

Witaj. Odpowiem tak: Dobrze, ze sa ludzie zdolni, ale sa tez ludzie zdolni do wszystkiego.

Re: Dobry cytat na dziś

"Więc mówisz, że nie trzeba się uczyć, nie trzeba zgłębiać tajemnicy świata, lata nauki, profesorzy, książki na nic, kiedy mamy filmy z żółtymi napisami"

"Piosenka dla szurów" to kawałek Bartka Skrobisza nagrany we współpracy z prof. Krzysztofem Filipakiem, dr hab. Tomaszem Dieciątkowskim, dr Michałem Toczyńskim, dr Pawłem Kabatą, dr rezydentem Carlo Bieńkowskim i Krystianem Przybyłowskim z kanału Brodata Medycyna. Utwór nagrano specjalnie dla osób, które sprzeciwiają się wszelkim programom szczepień." Cały artykuł <--

Re: Dobry cytat na dziś

Re: Dobry cytat na dziś

Cnoty niewieście - Hasło wymyślone przez debila!

1 ... 9101112131415 ... 17