Dziś był mój pierwszy raz

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Lwiczka9
Słowo honoru,ze chyba do was dołacze z ta waga dziewczyny:)) Niby nie jem duzo,a waga w gore:( wolny metabolizm..ufff..grupa wsparcia potrzebna od zaraz...U mnie leca teraz truskawki...Dla was moja ukochana samba pati,Santany,dzieki,https://www.youtube.com/watch?v=j5AUm_xaE9A

PS.walczylam 5 minut z robote:(((ide spac! Dobrej nocki!

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Anna.
Witamy  Lwiczko  ;-), los podzielony jest tylko w połowie tak ciężki ;-).
Piękny utwór....

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
A wtedy to już tylko czarny chleb i czarna kawa ;)) Jest to jakieś wyjście ;)))

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
A ja dziś na młodej kapuście i czereśniach lecę :) A w Santanie to się kocham od dawna ;)

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Anna.
;-))).

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Anna.
Czereśnie pobudzają apetyt, zwiększ dawki kapusty  :-D.

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
Nie dała Mama w słoiku kapustki;) Wody się jeszcze tylko napiję, najwyżej żaby mi się w brzuchu zalęgną ;))

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Co wy macie z tym jedzeniem?...ja dziś jedna bułka i trochę snickersa...nie czuje głodu a na weselach się nie znam...
12345