Dziś był mój pierwszy raz

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
Jak się jest na kacu to łatwo powiedzieć ;DDD

Re: Dziś był mój pierwszy raz

hiena
Nie mam tak zawsze...ze mało jem na kacu...ale normalnie jem trzy posiłki dziennie i nie ma problemu...nie zapycham się słodkim czy czymś innym...między posiłkami...

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
Ja słodkiego to ostatnio w ogóle nie lubię, oprócz lodów. Ale wagi i tak muszę pilnować, bo kalorie to chyba z powietrza łapię ;)))

Re: Dziś był mój pierwszy raz

hiena
Nie wiem zima się skończyła...a teraz jak lato się zaczyna...to jeść lekka kuchnie...mało mięsa i powinno być git...

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
Najgorsze są te grille teraz, ciągle ktoś odpala i wołają po sąsiedzku, no i weź tu nie zjedz soczystej karkówki ;)

Widze, że dajesz radę z tym układem strony.

Dobranoc

Re: Dziś był mój pierwszy raz

hiena
Tam najgorsze mięso na te grille dają:/...kiedyś jadłam karczek nie smakuje mi to... najlepiej wogole nie jeść grylowanych...na zdrowie niedobry jest...no jakoś daje ale nie podoba mi się to wcale:/...idę tez I znów tyle czasu straconego...ave...

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
Te kupne mięso na grilla to faktycznie najgorszy syf - producent obsypie przyprawami na maksa żeby nie było czuć jaki to syf :/ Dlatego najlepiej samemu wcześniej zamarynować dobrej jakości mięso, wtedy to palce lizać :) Ale jak ktoś nie przepada z mięsem to cukinia z grilla jest pyszna, albo pieczarki :)

Re: Dziś był mój pierwszy raz

hiena
Warzywa jadłam grillowane smakują...mięso tez spróbowałam filety to smakuje ale takie tluste to nie moja bajka....pieczarek muszę spróbować...a mięso to masówka jest od ilus lat...dlatego kupywać rzadziej ale droższe i lepsze...
12345