Dziś był mój pierwszy raz

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
Właśnie się łup zmroził i zrobiłam sobie drinka, jutro mam wolne to kto bogatemu zabroni ;)))  Co do dalszej części Twojego to myślę, że trafiłaś w punkt - dokładnie wiesz co czuje kobieta w takim momencie ;)

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Anna.
;-)...wypijmy za to ;-). To znaczy Ty pij, a ja powspominam "bramy" ;-D.

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
Już:) Małolitrażowa jestem trzy drinki to dla mnie maks, żeby jutro nie chorować.

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Anna.
Bardzo dobrze, że masz swoją miarkę, mam mało zrozumienia dla tych, co muszą do upadłego, nawet smaku nie czując, byle sponiewierało.

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
Jak się kilka razy przedobrzy to potem już wiadomo kiedy powiedzieć sobie stop. Mnie się załącza wilczy apetyt i to jest dodatkowym bodźcem hamulcowym ;)

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Anna.
Witaj w klubie pilnujących wagi  ;-). Gdyby apetyt miał dwie nogi i głowę, conajmniej raz dziennie dostałby w pysk  ;-).

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Wenus
U mnie to by była przemoc w rodzinie jak nic ;DDD

Re: Dziś był mój pierwszy raz

Anna.
Zakończona kryminałem  ;-D, może celę dostałybyśmy dwuosobową ;-).
12345