Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Wenus
Rysiu, nie wczytuję się we wszystkie "wyplute" wątki na Atlantydzie tylko te pierwsze z brzegu, rzadko też tam coś piszę nawet jak i przeczytam.

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

a nie obawiasz się że laura swoim specyficznym stylem nie zalałaby tego forum taką mało sensowną papką - ona tworzy wątki o niczym i nie wiem czy to nie wzbudziloby moich protestów

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Ehh Darek to głupoty są. Sam piszę wiele głupot (bo mnie to bawi) wiec może trochę inaczej na to patrzę, a pozatym u niej nie zauważyłem żadnych "antyżydomasonoislamolewackohomorasistUE" odpałów,  czyli wydaje sie być w zasadzie nieszkodliwa. Ale to jak sie mówi "wyjdzie w praniu"

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

na forum "interii " kiedys natrafilem na brunetkę z awatarem z różą która puszczała muzykę i zapytałem się czy to jest ona i czy mowi jej coś " marsjańska podróż na onecie" ale ona odpisała ze to pomyłka i ze nie ma pojęcia o czym mówię - więc odpuściłem, ale jestem prawie pewien, ze to była ona
Chociaż wiesz co. Jak już wspomniałeśo Bruni to się zastanawiam czy przypadeczkiem czystym nie mam gdzieś jej maila. Zaraz looknę w skrzynkę :D

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
brunia mogłaby do nas zajrzeć, ja ją lubiłem, ale nie wiedziałem jak się ustosunkować do tego jej konfliktu
z Sylwią
- a to jest ten awatar brunetka7 i co o tym sądzisz?
może to być ona?

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Nie wiem. Kwiatek i youtuby jeszcze o niczym nie świadczą ;)

No ale oki. Mail odnalazłem i zobaczymy czy odpisze :D