Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

hiena
Hej:)...takie zmrozone jak ten pokruszony lod?...sorbet to sie nazywa chyba...

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

zauwazyłem jakieś problemy z serwerem Atlantydowym-coś tam się spitoliło bo nie mogę tam wejść-komunikat mówi, ze " w tym momencie adres jest niedostępny"
Jak trollisko zniknęło to zajrzałem tam przelotnie i wygląda na to że już są na chodzie

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
widziałem  loth się zachwyca zmianami, a ja nic tam nowego nie widzę- ps. ten hehe to mógłbyc amigo?

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

a widziałes jak troll mnie przystalkował z tym adresem Kopernika 22 - bo tam jest historyczna lecznica dla zwierząt ze statuetką  konia nad wejsciem

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Może i on ale w sumie to bez znaczenia.  Anonimowe trolle wchodzą jako anonimy między innymi dlatego by prowokować do zgadywania kim są przez co mają potem pretekst by potem robić tu zadymy pod znanym nickiem. Są wtedy "wielce oburzeni" "niesłusznymi" podejrzeniami.  Dlatego ja nie wnikam w to kim są tylko po prostu wywalam i jest spokój

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

a widziałes jak troll mnie przystalkował z tym adresem Kopernika 22 - bo tam jest historyczna lecznica dla zwierząt ze statuetką  konia nad wejsciem
Mhmm , wywalałem to więc widziałem ;)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Tez nie mogłam  tam wejść...juz myślałam ze tam jakis mega wirus im wpuścili...

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Ja tam nie zaglądałem dopóki Darek nie wrzucił tego wątku. No ale już są na chodzie wiec konserwacja nabblowa szybko idzie. Nas też to pewnie na dniach czeka