Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Wykrakałeś Darek , dwa anonimy jednego dnia trafiły do kubła , całkiem nieźle jak na tutejszą sielankę ;)

A co do przyszłej przerwy to się zobaczy na ich przykładzie ile to potrwa

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
musimy chyba zaopatrzyc się w spray przeciw insektom - jakiś baygon-prusakolep

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
No można choć można też trzepnąć kapciem czy gazetą  , no ale zależy to jeszcze od robala , np ćmy czy pająki wywalam żywe za okno ale dla komarów to już no mercy

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

A propos "trudnych gości" - podejrzewam, że mogę być takim gościem, bo wpadam tylko na kawę a piję zawsze jak jest już zimna ;)))

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Ty nie gość tylko domowniczka ;)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Wenus
Tu tak ale ja mam na myśli realny świat a nie wirtualny :)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
może powinnaś nosić ze sobą taka mała turystyczną grzałeczkę:) mozna tez taką zrobić z dwóch żyletek i wtedy kawkę zawsze będziesz mieć gorącą:)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Wenus
Kiedy ja właśnie lubię zimną i w tym sęk ;)
12345 ... 7