Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Da się pic , zwłaszcza latem ;))

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Wenus
Latem to nawet i mrożona wskazana, ja z lodami lubię najbardziej :)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Wenus napisał/a
Latem to nawet i mrożona wskazana, ja z lodami lubię najbardziej :)
Kawowe mogą być? ;))

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
Wenus lubi lody waniliowe i smietankowo-cytrynowe:)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Aa fakt , i nie lubi czekoladowych o ile pamiętam (a te z kolei to moje ulubione)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Wenus
Nie to, że nie lubię ale są lepsze od czekoladowych :)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Kawowe są spoko, ale do kawy to bardziej waniliowe albo karmelowe, chyba sobie zrobię bo mnie naszło :)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

A jadłeś kiedyś takie lody na bazie soku z cytryny? Są kwaskowe i białe, prawie przeźroczyste a nie żółte jak te ze sklepu.
1234567