Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Wenus
Cześć hienko :) Dokładnie tak, to sorbet jest tylko zamrożony jak lody :)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

hiena
Nie próbowałam...na razie tylko lody włoskie albo z mc Donalda...muszę spróbować...

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

"czuję absmak, przerażający absmak"  - Jarosław Kaczyński

Jakieś złe mzimu mnie podkusiło mnie by tam zajrzeć i co zobaczyłem? Serenity po raz enty walnęła focha i sie wykasowała bo sie obraziła na niejaką Laurę (to ktoś z Marsa czy jakaś nowa postać?). Poszło albo o to że Laura zaczęła być bardziej popularna od niej albo o to że Lothar się do niej mizdrzył, trudno powiedzieć bo nie sledzę tego co tam sie wyprawia.
Aktualnie trwa tam akcja pokazowa z serii "grupowe nękanie Laury" by wybłagać w ten sposób powrót Serenity.  To wredne zagranie mym zdaniem ale chyba ma szansę powodzenia.  Wkurzyło mnie to na tyle że zaproponowałem Laurze że jeżeli szuka spokoju to niech zajrzy tu.
Sorry Darek że podpiąłem to pod ten wątek ale nie chciało mi się zakładać nowego dla pisania o czymś takim;/

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Ja jestem lodożercą, w pracy jedno pudełko kupuję dla dziewczyn z pokoju i z sąsiedniego , a drugie dla siebie :)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

To dalej się tam dzieje jakaś akcja?
Mnie osobiście, jak zresztą zapewne zauważyłeś, niejaka Laura mierzi. A to z tego względu, że ma wybujałe ego i nie liczy się z uczuciami innych osób. Można kogoś nie lubić, ale żeby obrażać  to już nie jest ani fajne, ani śmieszne.

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

ja się zastanawiam, czy ta laura to nie jest brunetka-brunia i o tym wie loth oraz Serenity i stąd są te kwasy

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Wenus napisał/a
[...]
Będąc pod "grupowym obstrzałem" ludzie zachowują się róznie. Co do Laury to nie znam jej ale w porównaniu z Ewką czy Lotharem wydaje sie niemal "święta"

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

ja się zastanawiam, czy ta laura to nie jest brunetka-brunia i o tym wie loth oraz Serenity i stąd są te kwasy
Wątpię. Brunia wrzuca od groma youtubów muzycznych i ma ciut inny styl bycia :)