Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

da®®io
na forum "interii " kiedys natrafilem na brunetkę z awatarem z różą która puszczała muzykę i zapytałem się czy to jest ona i czy mowi jej coś " marsjańska podróż na onecie" ale ona odpisała ze to pomyłka i ze nie ma pojęcia o czym mówię - więc odpuściłem, ale jestem prawie pewien, ze to była ona

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Nie ma róży bez ognia Rysiu, i nic nie dzieje się bez przypadku i na wszystko trzeba sobie zasłużyć ;)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Wenus napisał/a
Nie ma róży bez ognia Rysiu, i nic nie dzieje się bez przypadku i na wszystko trzeba sobie zasłużyć ;)
Czym sobie w takim razie zasłużyli Ewka i Lothar że ich wspierasz? :)

[...]

Być może. Nie mam z nią kontaktu więc nie wiem

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

A co mnie obchodzi jakaś tam Ewka bez gustu? Lotek też ma swoje za uszami, ale jakby go dobrze pokierować to by się naprostował i chodził jak w zegarku, tylko silnej kobiecej ręki mu potrzeba ;)))
Rysiu, ja nie kieruję się w swoich osądach animozjami czy sympatiami innych osób ale staram się być obiektywna, ponoć wagi tak mają ;)

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Ryo2
Wagi dbają o równowagę a tam są zaburzone proporcje
 Ona + 1 czy 2 anonimy  vs reszta z tamtejszą trolloczołówką.

Dwa pytanka.
1. Czy gdyby Serenity nie znikła to też byś dokuczała Laurze?
2. Gdyby Laura tu była to może liczyć na spokój z Twej strony?  :)

PS: Nie chcę żeby w razie czego wpadła tu "z deszczu pod rynnę"

Re: Dziś możemy mieć tutaj nalot " trudnych gosci " z Atlantydy...bo

Wenus
Ad 1. A to Serenity znikła???  pierwsze słyszę...
Ad 2. Dopóki nie będzie sadzić fochów czego efektem jest obrażanie innych osób, to ma u mnie czystą kartę (ale będę ją obserwować )

[...]

Byłaś tam i przegapiłas kolejny rzewny wątek z cyklu "Serenko wracaj"? :D

Ad2 Dobre i to :)