Dzień dobry :)

Wenus
Jak tam u Was temperatura, cieplej nieco? Nastawiłam się, że spróbuję dziś odpalić swojego dieselka bo ile można jeździć pożyczonym autem?

Re: Dzień dobry :)

sputnik
Dzień dobry :) Ja do swojego nie podchodzę już tydzień -właśnie mój sąsiad odpalił Zafirę z identycznym silnikiem co mój i pracował jakby miał się rozlecieć :) Jutro -5 więc wtenczas pojeżdżę sobie o ile odpali. Tymczasem wyjmę akumulator by się rozgrzał :) Powodzenia i miłego dziona!

Re: Dzień dobry :)

Re: Dzień dobry :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Dzień dobry :)

sputnik
Mój z pierwszego kopa palił przy minus 28 ale już nie ten akumulator. Diesel nie naładuje baterii jak nie śmigniemy z 20-30 kilo jednym ciągiem. W sumie jestem ciekaw czy dziś odpali. Hah! Coś sobie przypomniałem jakiego psikusa lubię robić czyli https://youtu.be/tHCj7lue8iE

Re: Dzień dobry :)

sputnik
Statoil w mojej ocenie ma najlepsze paliwo. U mnie świeczki włączają się na tyle jaka jest temperatura na zewnątrz (mniej więcej).

Re: Dzień dobry :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Dzień dobry :)

sputnik
Wiem co masz na myśli :) Mój po przejechaniu w trasie po 100 kilometrach pięknie mruczy :) Najgorsze są rozruchy po przestojach. Dlatego troszkę unikam jazdy jak nie muszę a zwłaszcza na krótkich dystansach. Spróbuję uruchomić bo ciekawość zżera ale wyjmę akumulator i do domciu. Dam znać :)
1234 ... 7