Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Kawusia
Bo Szuwar uwielbia stać na pierdestale,cały czas przez was podziwiany.Wściekł się na Wojtka bo go Serenitka lubi,i dziewczyny z nim lubią rozmawiać.Nie wiem o co się wściekł na mnie ale to nie było fajne.Przecież mamy różne charaktery i nie musimy się zawsze zgadzać ,ale brak szacunku w stosunku do rozmówcy który jest gościem na jego forum,to jest naganne.Nie tylko mnie zresztą potraktował w taki sposób,bo innych forumowiczów też.Ja jestem taka że zazwyczaj jak mnie gdzieś nie chcą to obracam się na pięcie i odchodzę.Po co się szarpać z kimś kto Cię nie rozumie.Ty masz tak ze go lubisz pomimo jego charakteru,no cóż ja nie.Wiesz jeszcze na domiar tego znam faceta w realu o takim imieniu,i jesteśmy wrogami,nie możemy ze sobą nawet chwilę porozmawiać normalnie.Więc nawet jeśli zbieżność imion jest przypadkowa,to dziwnym trafem ma na imię tak samo Marcin.

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
A co z Perełką?

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
,-2

[...]

Właśnie to wam chciałam powiedzieć z Serenitką ,ale może kiedy już emocje opadną przemyślcie to.To dobrze że masz taki charakter że wybaczasz,to na prawdę imponujące,bo nie każdy to potrafi.Faceci rywalizują ze sobą i kobiety też.To smutna też prawda o kobietach ,w tym nie jesteśmy lepsze.Boli nas kiedy mężczyżni pokazują wyższość jakiejś koleżanki nad nami,i w głębi duszy jesteśmy zazdrosne.Nie rozumiem mężczyzn,ale przestudiowałam ich gierki, i na podstawie dedukcji czasem udaje mi się ich przejrzeć.

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Witaj Serenitko miło Cię widzieć,postaram Cie odwiedzić.Jeżeli gościsz też Szuwara będę go omijać szerokim łukiem żeby nie wszczynać awantur,i myślę że to będzie najlepsze wyjście.Szanuje to że ty go też lubisz.Boże nie rozumiem co on ma w sobie że go tak lubicie .....
12345 ... 7