Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Wspomnienie

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Super kobietka,bardzo mądra.Aż dziw że jeszcze na nią kołka nie strugali jak na mnie,wywinęła się dziewczyna he he

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Wstąpię na pewno choć jak napisałam,muszę schodzić z drogi Szuwarowi bo jeżeli będę mieć inne zdanie niż on to zaraz będzie na mnie strugał kołek,i czosnkiem straszył.

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Wspomnienie

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Kawusia
To prawda nie rozumiem jego humoru,a nawet mnie on razi.Ale on powiedział ze ma nadzieję że mnie zbulwersuje,więc jego zachowanie było taktycznie zaplanowane, z premedytacją.Tylko po co ,tego mi nie wyjaśnił.

Re: Dziewczyny kochane Rozalko, Dziewczyno i Kawusiu

Wspomnienie
,-2

[...]

Jestem przeczulona,zwłaszcza w ostatnim czasie.Nie wysilam się w kontaktach między ludzkich.Jeżeli coś nie funkcjonuje jak powinno to nie ratuję na siłę.
1234567