Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Lwiczka9
Wynik zdaje sie byc oczywisty,Wygrana Brazylii,prawda? Ciekawe jak sie zaprezentuje kolejny kandydat do Krola Strzelców Neymar. Blondi:)
I w drugim meczu wydaje sie wszystko jasne? Niemcy-Meksyk.
Jest jakis trzeci mecz dzis? Cos przeoczyłam?

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
to ja tak typuję
*Brazylia-Szwajc. 2:0
*Niemcy - Meksyk 1:1
*Kostaryka-Serbia 0:1

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Lwiczka9
OK:) To ja z kolei: Brazylia_Szawjcaria 3-1
Niemcy_-Meksyk  5-2 ( od czapy??)
Serbia -Kostaryka..yyyyyyy...1-1

Fajny awek,zasluzyl Widzew:)
dobrej nocki !

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
ale masz fantazję:) ta kontra Widzewa na 1:3 to było mistrzostwo, hej-dobranoc

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Brazylia-Szwajcaria 3:0
Niemcy - Meksyk 3:1
Kostaryka-Serbia 2:2

PS: U Niemców i Meksyku niezły grad bramek przewidujesz Lwiczko , obyś miała rację :D

;)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
a ten najwyższy wynik w historii piłki nożnej to ile było? 149:0
" Mecz piłkarski AS Adema – SO de l'Emyrne (2002) –
spotkanie ligi madagaskarskiej pomiędzy zespołami AS
Adema i SOE Antananarivo , które rozegrano 31 października
2002 roku. Pojedynek zakończył się wynikiem 149:0 dla AS
Ademy; jest to rekordowe zwycięstwo i najwyższy wynik w
historii piłki nożnej."

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
Znaczy sie wpadało tam więcej bramek niż jedna na minutę. Nasuwa się pytanie czy ci co wtopili mieli bramkarza :D

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a

Moje "żelazne" typy! :D

Kostaryka - Serbia 2:3
Niemcy - Meksyk 4:1