Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola
No ale teraz już zmykam, jutro (dzisiaj:)), trzeba być w "jakiejś" formie! :D

Kolorowych Nocne Marki! :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
Kolorowych Jolcia i baw się dobrze na meczach ;)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2 napisał/a
A co do tej blondie no to powiedzmy , choć parę kibicek na trybunach było bardziej w mym typie ;)

:D
A Twój typ to jaki? :)):P
Oki, to niech przyśni Ci się Twój typ z trybun! :)

Kolorowych Krzyś! :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
Jola napisał/a
:D
A Twój typ to jaki? :)):P

Oki, to niech przyśni Ci się Twój typ z trybun! :)))

Kolorowych Krzyś! :)
No choćby ta dama z kuflem którą wrzuciłaś w innym wątku ;))

PS: Dzięki :D

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

to ja tak typuję

*Kostaryka-Serbia 0:1
mam już drugie trafienie w idealny wynik:)))

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
Brawo :D

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola...a komu będziesz  dziś kibicować tak na marginesie?...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Hej...uśmiałam się z tymi kogutami czy miały zniżkę:)))...nie oglądnęłam Serbii coś tam zerknęłam ale przełączyłam...Darek znów trafił!..chyba trzeba będzie tu zrobić  tez zawody na króla typów...a ty uważaj żebyś ta jajecznica się nie przejadł;))...
1234567 ... 10