Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

hiena
Poszłaś...dobra ja daje ze Niemcy strzela Meksykowi 2:1...Brazylia -Szwajcaria 3:1...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
hieno to są typy Joli - nie widziałaś?
Moje "żelazne" typy! :D
Kostaryka - Serbia 2:3
Niemcy - Meksyk 4:1
Brazylia - Szwajcaria 5:2
tak prorokowała:) Jola

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

hiena
ja się nie pytałam o typy...tylko o to komu będzie kibicować...bo pisała ze idzie do knajpy na mecze...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
ok, Niemcy dostali bramkę:) a zobacz jaki " meksyk " byl w nocy w Łodzi pod stadionem Widzewa

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

hiena
Viva mexico!:)...ale wtopa nawet nie zremisowali...zobaczę jak znajdę...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
byłem blisko z tym moim remisem, bo gol wyrównujący dla Niemców w końcówce  " wisiał w powietrzu "

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

hiena
Tak na to wyglądało...ale nie wyrównali...zaraz następne widowisko...a co to w tym awatarze reklama piwa?;)...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
to jest etykietka piwa widzewskiego ktore było na rynku 5 lat temu, ale znikło, a teraz jest projekt juz bardzo zaawansowany zeby wprowadzic markę nowego piwa widzewskiego tylko jest dyskusja na jakim browarze to oprzeć i jaką nadac mu nazwę
12345678 ... 10