Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
Jola, po co mialbym oszukiwac? przeciez to tylko zabawa-cos źle odczytałaś

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola napisał/a
Jesteś bardzo łaskawy Krzyś! :DD
Liczyłam na duuużo bramek, a tu taka posucha :((, i niespodzianki :)))
No ale zawsze mogę się pocieszyć, skoro nie mam szczęścia w grze....! :)):P

Powinnam typować nie na ilość bramek, a na wynik końcowy, która drużyna wygra, kiedy będzie remis itpd.! :D
Niee , to zwykły fakt był Jolcia ;))
 Masz tu parę trafień i jesteś w forumowej typerskiej czołówce

Na forum nie ma znaczenia jak obstawiasz , a jeżeli chodzi o zabawy u buka to fakt , lepiej jest typować remisy lub kto wygra zamiast konkretnych wyników

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola remis w meczu Serbii typowała Lwiczka i ryo, a ja postawiłem na  0:1 i nic nie zmieniałem-sprawdz wpis z godz.0:52 tam nie ma zadnej aktualizacji co oznacza, ze wpis nie był edytowany - Ty podalas 2:3, a ja 0:1 -
Mam 2 trafienia wynikowe
1.Francja-Australia 2:1 i 2.Kostaryka-Serbia 0:1

No masz, tak to jest jak się w nocy na forum wchodzi, to sorry, i gratuluję, faktycznie z dokładnością co do bramki! :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

A co to za Helg/a z Atlantydy tu zbłądził?
Dwóch moderów po mnie, a Atlantycki troll ma się dobrze, oj reprymenda sroga, no no! :))

Właściwie Ty Darek byłeś szybciej! :)
Ma rację Krzyś, jesteś czasem wyjątkowo łaskawy dla trolli :))), jak dobry i zły glina, on bez sentymentów, a Ty owszem, no pięknie ....jak wpis Ciebie dotyczy/ł, to również jesteś/będziesz taki wyrozumiały?  :DD

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
Jola napisał/a
A co to za Helg/a z Atlantydy tu zbłądził?
Dwóch moderów po mnie, a Atlantycki troll ma się dobrze, oj reprymenda sroga, no no! :))
Ooolaboga  , mea culpa , nie zwróciłem uwagi Joluś , wybacz

PS:Już jest clean :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Tak Jolciu,chyba lepiej typowac remisy,wygrane lub przegrane...:) ja tak wlasnie robilam na poczatku...Z tymi bramkami to trudno utrafic:)) Nie wiem czy doczytalas gdzies tam,ale ja chwile spedzilam w gronie Polako-Niemcow w pubie i mam podobne odczucia...No coz...Se la vie...Jedynie Polacy co 15 lat siedzieli w Niemczech wyskoczyli z Hurra i ja myslalam,ze to Niemcy prowadza przez dobre pare minut..:)))

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jolu, ojtam, ojtam:) troll pobełkotał coś w udawanym niemieckim, ja nawet się w to nie wczytałem dla mnie to była jakaś głupia gra słów
1 ... 5678910