Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
a w Japonii w Osace było prawdziwe i to dość silne trzęsienie Ziemi " trzęsienie ziemi w rejonie Osaki - drugiego co do
wielkości miasta Japonii. Wstrząsy miały magnitudę 6,1.  Zginęły 3 osoby, co najmniej 40 jest rannych.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2 napisał/a
Ooolaboga  , mea culpa , nie zwróciłem uwagi Joluś , wybacz

PS:Już jest clean :)

Wybaczam! :)

Poważniej, wiadomo, że nie zawsze moderator jest na forum. A Helg/a to niby nic takiego, zwyczajowy trollowy tekścik.
Niemniej dobrze byłoby, gdyby trolle z sąsiedniego forum przyzwyczaiły się do myśli, że tu nie ma dla nich miejsca.
Niech tam podobnie efektownie urozmaicają sobie czas.

Będę żółte kartki rozdawać! :D

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jolu, ojtam, ojtam:) troll pobełkotał coś w udawanym niemieckim, ja nawet się w to nie wczytałem dla mnie to była jakaś głupia gra słów

Darku, nie Ty byłeś adresatem.
Ale ok, rób jak uważasz, jednak jeśli troll będzie się tu czuł lepiej ode mnie, niechętnie, ale ustąpię mu pola.
Nie po to odeszłam z tamtego forum, by tu doświadczać podobnego.
Inna sprawa, jeśli byłoby to forum typu, Magia czy Mars, na którym właściwe nie było kontroli, ale tu podobno jest.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

"Meksyk pokonał reprezentację Niemiec 1:0 w pierwszym meczu grupy F na mistrzostwach świata w Rosji. Meksykańscy kibice w stolicy swojego kraju tak się cieszyli, że sejsmografy wykazały niewielkie, sztuczne trzęsienie ziemi."

Nieźle! :D
Tu chętnie schowaliby się pod płyty chodnikowe, a tąpnięcie, to niemałe zapewne w ich sercach ...i ego co niektórych, tacy byli pewni wygranej! :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Tak Jolciu,chyba lepiej typowac remisy,wygrane lub przegrane...:) ja tak wlasnie robilam na poczatku...Z tymi bramkami to trudno utrafic:)) Nie wiem czy doczytalas gdzies tam,ale ja chwile spedzilam w gronie Polako-Niemcow w pubie i mam podobne odczucia...No coz...Se la vie...Jedynie Polacy co 15 lat siedzieli w Niemczech wyskoczyli z Hurra i ja myslalam,ze to Niemcy prowadza przez dobre pare minut..:)))

Trochę asekuracyjne takie typowanie, no ale wiadomo, zwiększa się szansa trafienia! :)

Rety, jakby tu ktoś z sympatyków Meksyku tak entuzjastycznie zareagował zmroziliby go spojrzeniami:))), wtedy by na pewno tąpnęło:))
Fajnie musiało to wyglądać.

Zobaczę jakie będzie zainteresowanie spotkaniem Polska - Senegal!  Aż sama jestem ciekawa! :D

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jolu, ten jego wpis był raczej niegroźny-a jesli "  ktoś " trollując dla jaj napisze jakies miłe slowa po węgiersku czy mandarynsku to co mają zrobic moderzy?  czy my mamy odwoływac sie do tlumacza google zeby wiedziec o co takiemu chodzi?

[...]

Darek niepotrzebnie drążysz i nad_interpretujesz. Nie chodzi przecież o poprawione słowo w j. niemieckim, a o formę jakiej troll przy okazji użył.
Widzę, że celowo zamydlasz.
To mój ostatni wpis w tym temacie, Ty rób jak uważasz.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
nie klóćmy się o trolla bo jemu/jej o to chodzi-w sumie wszystko jest ok, zglosilas zastrzezenie i moder ryo to usunął...ogladajmy mecze i milego dnia:)