Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Lwiczka9
Ojojojoj to sie narobilo jak mnie nie bylo!Nie ogladalam meczy,bo pognałao mnie nad morze,ale w pubie na chwile zobaczylam 0-1 "dla Niemca":)))) A bylo tam sporo Niemcow jak to na polskim wybrzezu...nastroje minorowe...Wracam do domu,a tam nadal 1- dla mexico! Alem pudlo ustrzelila!:)))) za to chyba Serbia wygrala..i ktorys z chlopakow zgadl...chyba Darek... No ok,to teraz ta Brasil! Popatrze! No to u Joli w pubie zaloba musiala byc...buuuuu...oj,tam,super,bij Niemca!:)))Siedzieli z nami Polacy co 15 lat byli tam,i teraz zacieszali...No jednak ten Niemiec nam zalazł za skore! :))Bo dosc juz tej hegemonii! Zreszta...oni jacys powolni byli...a mexico sie tak cudnie ciezylo! Viva Mexico!

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

tifani
Przegrali moi faworyci.  Może dlatego, że grali na chodzonego.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

da®®io
Niemcy byli za wolni i grali za dużą ilością podań-trener ich też za słabo mobilizował-mam wrażenie, że oni są przetrenowani, ale Niemcy to jest typowa drużyna turniejowa a więc może się pozbierają

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Lwiczka9
Czyżbym znów spudlowała?  Ten remis 1-1 Szwajcarii i Brazylii to ciekawa sprawa..Neumar mało strzelał a jak już to dobry ten  bramkarz szwajc.Faworyt zawiódł. Lubie Szwajcarii i ich prześliczny kraj który było dane mi zwiedzać kiedyś. ..Ooo sporo okazji dla Brasil w końcówce ale bramkarz szwajcarski super bronił! Emocje w końcówce. .jeszcze 5 min..
Koniec! Remis.Niespodzianka.
.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

czy to jest Mundial niespodzianek? stawka bardzo się wyrównała, a  faworyci Argentyna, Niemcy, Brazylia źle weszli w ten turniej i teraz mogą mieć problemiki

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

cos trzeba ustalić z tym var bo sędziowie też podzielili się na zwolenników i przeciwników VAR-u przez co tworzą nowe kontrowersje budzące coraz większe protesty

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Swiat sie zmienia. Czyzby 'dobra zmiana"?:))) Stare robi miejsce nowemu? fajne to piwko Darek...oczy mi sie kleja,za duzo jodu nad morzem,lece spac:)) Moze Jola zda relacje ,a moze pociesza Niemiaszkow bawarskimi specjałami z procentami:)))) Dobrej nocki :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

tutaj będzie dużo niespodzianek, jesli Szwecja jutro wygra z Korea Pd. to Niemcom grozi walka o drugie miejsce co doprowadzi do meczu w 1/16 Niemcy-Brazylia-wszyscy stawiają na Brazylię, a przeciez jest taka teoria, ze na Mundialu w Europie mistrzem zostawały drużyny europejskie-tamten awek klubowy byl zbyt tematyczny i trochę ryzykowny
i dlatego wprowadziłem taki-ten też jest fajny-hej, do jutra:)
1 ... 345678910