Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
Jola napisał/a
:)
To forum ma moc! :)
Jooolcia , zawitałaś do mego snu , buono po prostu ! ;)))

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

No jesteś:)...idziesz gdzieś na mecz Niemców?...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

No przecież!;))...ale pamietam ze w Afryce albo Brazylii?...były koguty na meczach!...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No jesteś:)...idziesz gdzieś na mecz Niemców?...

No jestem, forum ma moc! :)
Tak, idę do pobliskiego Pubu, siedzące znajomi zarezerwowali już przed Mundialem na wieczorne spotkanie (Brazylia_Szwajcaria) również.
Ciekawa jestem reakcji kibiców różnych narodowości :))), ja to chyba będę ich bardziej obserwować! :D ...żywię nadzieję, że wrócę cala i zdrowa.

[...]

I tak oto piłka łączy gatunki :D   Swoją drogą ciekawe czy miały bilety normalne czy ze zniżką

Obstawiałbym że to w Afryce się zadziało ale pewien nie jestem

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2 napisał/a
Jooolcia , zawitałaś do mego snu , buono po prostu ! ;)))

Rety, rety ....teraz strach będzie Ci zasnąć! :)))
To dla złagodzenia doznań :)):P,  maskotka tego Mundialu! :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Spoko...napewno będzie dobra zabawa i wrócisz cała i zdrowa...daj sobie luz i baw...
się dobrze:)...idę już bo miałam iść wcześniej spać...no ale po takim dniu nie szło;)...
ave:)...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola napisał/a
Rety, rety ....teraz strach będzie Ci zasnąć! :)))
To dla złagodzenia doznań :)):P,  maskotka tego Mundialu! :)
Zasnąć we śnie? A coś takiego mi się kiedyś zdarzyło (w LD)  , w sumie fajne wrażenie :D

A co do tej blondie no to powiedzmy , choć parę kibicek na trybunach było bardziej w mym typie ;)