Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

hiena
No ładnie jeszcze nie śpicie!?...tak was ta piłka nakręciła ze szok:))...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
hiena napisał/a
No ładnie jeszcze nie śpicie!?...tak was ta piłka nakręciła ze szok:))...
Mi się śni że tu jestem i właśnie mi się przyśniłaś Hienko ;))

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

hiena
No popatrz co za traf:))...co za dzien...tyle meczy...oglądnęłam trzy...na czwarty już
przestałam patrzyć bo i tak wiedziałam ze jugole wygrają...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
No , też go dość nieuważnie oglądałem , w sumie myslałem że Nigeria stawi większy opór a wypadli tak sobie ..

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

hiena
Czytałam coś...ze kibice chyba nigerii?...przynoszą na mecz kury i to niby przynosi im szczęście w grze...ale tawarisz zabronił takich zabobonów:))...

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
No ładnie jeszcze nie śpicie!?...tak was ta piłka nakręciła ze szok:))...

To nie piłka, a raczej nie tylko.
Ave Hienko! :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2 napisał/a
Mi się śni że tu jestem i właśnie mi się przyśniłaś Hienko ;))

:)
To forum ma moc! :)

[...]

 To jest prawdziwy skandal i FIFA powinna coś z tym zrobić gdyż z powodu tej jawnej dyskryminacji Nigeria przegrała mecz...chociaż z drugiej strony po co stresować biedne kurczaki ;))