Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

nie klóćmy się o trolla bo jemu/jej o to chodzi-w sumie wszystko jest ok, zglosilas zastrzezenie i moder ryo to usunął...ogladajmy mecze i milego dnia:)

Otóż to.

A meczyk to dopiero wieczorny, ale po ostatnich "trafieniach" raczej zrobię sobie pauzę z typowaniem!
Miłego!

:)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

a w Japonii w Osace było prawdziwe i to dość silne trzęsienie Ziemi " trzęsienie ziemi w rejonie Osaki - drugiego co do
wielkości miasta Japonii. Wstrząsy miały magnitudę 6,1.  Zginęły 3 osoby, co najmniej 40 jest rannych.
Tia , też to czytałem ;/

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola napisał/a
Wybaczam! :)

Poważniej, wiadomo, że nie zawsze moderator jest na forum. A Helg/a to niby nic takiego, zwyczajowy trollowy tekścik.
Niemniej dobrze byłoby, gdyby trolle z sąsiedniego forum przyzwyczaiły się do myśli, że tu nie ma dla nich miejsca.
Niech tam podobnie efektownie urozmaicają sobie czas.

Będę żółte kartki rozdawać! :D
Z głuchym łoskotem kamień spadł mi z serca ...i trafiłby w stopę ale zdążyłem ją odsunąć
A co do trolli to już przywykają do tego. Razu pewnego widziałem że tu na chodzie było 13 anonimów (żaden znany) i żaden żadnej bzdury nie napisał  więc się uczą ;))

Swoją drogą może sama rozważysz dołaczenie do moderskiej gromadki? Wtedy sama też będziesz mogła reagować gdy innych nie będzie lub się zagapią ;)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola napisał/a
Nieźle! :D
Tu chętnie schowaliby się pod płyty chodnikowe, a tąpnięcie, to niemałe zapewne w ich sercach ...i ego co niektórych, tacy byli pewni wygranej! :)
I dobrze :D   Ale dobrze nie dlatego że to Niemcy lecz że to faworyci. Argentyna i Brazylia też dostały prztyczka i jest przez to ciekawie :)