Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Lwiczka9
Moze pora dac innym wygrac tifani? troche to juz nudne z tym niemieckim walcem:) albo porzekadłem" graja,graja a na koniec i tak wygrywaja Niemcy". Ile mozna?:)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
Lwiczka9 napisał/a
Moze pora dac innym wygrac tifani? troche to juz nudne z tym niemieckim walcem:) albo porzekadłem" graja,graja a na koniec i tak wygrywaja Niemcy". Ile mozna?:)
W sumie coś jest na rzeczy. Nie mam nic do Niemców , kibicowałem im parę razy ale Mundial jest ciekawszy gdy ci "wielcy" gubią punkty. Argentyna, Niemcy, Brazylia sobie nie radzą więc jest zabawnie. Francuzi ledwo ledwo wymęczyli zwycięstwo nad Australią a Hiszpanów póki co nie oceniam bo walczyli z bardzo mocną drużyną :)

Viva Mexico !!!  I wielkie brawa dla Szwajcarii za dziś

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Hej...uśmiałam się z tymi kogutami czy miały zniżkę:)))...nie oglądnęłam Serbii coś tam zerknęłam ale przełączyłam...Darek znów trafił!..chyba trzeba będzie tu zrobić  tez zawody na króla typów...a ty uważaj żebyś ta jajecznica się nie przejadł;))...
Jajecznica i tak jest tylko dla jaj

Co do króla typów to jasne , póki co Darek trafia z konkretnymi wynikami a Jolcia z remisami ;)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
ja się nie pytałam o typy...tylko o to komu będzie kibicować...bo pisała ze idzie do knajpy na mecze...

Nie Niemcom Hienko! :)
Tzn., będąc w kraju pewnie bym im sprzyjała, ale tu po prostu szłam ze znajomymi na mecz.
Niemniej muszę dodać, że w tak drętwym (niemym) kibicowaniu pierwszy raz uczestniczyłam, nawet mucha nie miała prawa "bzyknąć". Jedyną werbalną reakcją było bolesne jęknięcie po stracie bramki, jakby cios w serce :)))
Nawet w czasie przerwy nikt nie komentował. Pewnie dlatego, że nie tylko Niemcy byli.
Myślę, że w swoim gronie Niemiaszki byliby bardziej spontaniczni, w wielonarodowościowym towarzystwie zwyczajnie trzymali fason. Absolutnie nie było narzekania na swoją drużynę czy trenera.
Jedyne co dało się usłyszeć to Überraschung (niespodzianka) i to z ust taktownego Włocha. Jak dodałam große, że duża niespodzianka, to niektórych chyba znów serce ścisnęło!
Ale oni wrażliwi! :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

mam już drugie trafienie w idealny wynik:)))

Ha ha spryciarzu wcześniej miałeś remis! :)
Zwróciłam na to uwagę, bo nikt nie typował zwycięstwa Serbii, poza mną.

Ja z ilością bramek poszalałam, chciałam, aby się coś działo. Biegają chłopaki tyle czasu do umęczenia tak mało efektywnie :))

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Moze Jola zda relacje ,a moze pociesza Niemiaszkow bawarskimi specjałami z procentami:)))) Dobrej nocki :)

Raczej nie pocieszałam Lwiczko :))), myślę, że oni sami dopiero w zaciszu domowym wymienili się "spostrzeżeniami".
Na oczach "świata" duma i wrodzona wrażliwość :) im na to nie pozwalała.
A byłam z parką Polaków i ich dobrym znajomym Niemiaszkiem! :)
Kolorowych :)

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Ryo2 napisał/a
Co do króla typów to jasne , póki co Darek trafia z konkretnymi wynikami a Jolcia z remisami ;)

Jesteś bardzo łaskawy Krzyś! :DD
Liczyłam na duuużo bramek, a tu taka posucha :((, i niespodzianki :)))
No ale zawsze mogę się pocieszyć, skoro nie mam szczęścia w grze....! :)):P

Powinnam typować nie na ilość bramek, a na wynik końcowy, która drużyna wygra, kiedy będzie remis itpd.! :D

Re: Dzis na Mundialu. Brazylia-Szwajcaria.

Jola remis w meczu Serbii typowała Lwiczka i ryo, a ja postawiłem na  0:1 i nic nie zmieniałem-sprawdz wpis z godz.0:52 tam nie ma zadnej aktualizacji co oznacza, ze wpis nie był edytowany - Ty podalas 2:3, a ja 0:1 -
Mam 2 trafienia wynikowe
1.Francja-Australia 2:1 i 2.Kostaryka-Serbia 0:1
1 ... 45678910