Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Ja typuje remis ze wskazaniem na Portugalie. Hiszpania moze byc osłabiona tym skandalem z "wyrzuceniem" trenera ,bo dogadywal sie za plecami hiszp.federacji z Realem na ich trenera. To sie nazywaja zasady i lojalnosc.  Nie ma zmiłuj sie. Nawet nie wiem czy jakis inny ich prowadzi. Chyba musi:)))
A Wy? jak obstawiacie? mecz jest o 20.00. Oj bedzie sie dzialo;)) Dobra uczta na dobry wieczor na koniec tygodnia pracy! czego i wam zycze wraz z poczatkiem weekendu!

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Ryo2
Nie mam jasnozielonego pojęcia ;/
Hiszpanie to gorąca krew tylko czy to zamieszanie ich zdekoncentruje czy wręcz przeciwnie doda im adrenaliny to trudno powiedzieć. No ale ok.  Obstawiam 2:1 dla mistrzów Europy  Portugalczyków :)

Ponoć prowadzić ich ma teraz Fernando Hierro który wcześniej prowadził jakiś tamtejszy drugoligowy klub czyli będzie zabawnie :D

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

da®®io
no to ja obstawiam remis 1 : 1, a ten ich nowy trener taki " zielony " w pilce hiszp. nie jest - gral w Realu i w Reprezentacji, wiec moze sie sprawdzi w kadrze https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Fernando_Hierro

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
No to ja kibicuje Portugalii (bo jest mniejsza) i obstawiam wynik 3 - 2.

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Hejka Lwiczko, ze względu na sympatie z Euro2012 (ale nie tylko) sprzyjam Hiszpanom, ich kibice są The Best, takiej gromady pozytywnie zakręconych Gdańsk dawno nie gościł ... i było bezpiecznie.

1:0 lub 2:1 ew mocny remis, nie mogę się zdecydować! ;));P

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Lwiczka9
Jolu,wiem o czym mówisz,Bylam na Euro 2012 w Gdansku na meczu Hiszpania-Chorwacja i siedzielismy blisko kibicow hiszp. Wspaniali i te wuwuzele oguszające i bebny:)))Nowy Targ tez ich byl pełen,cudna zabawa!
Nooo..po 1 polowie jest 2-1...ale dla Portugalów....Niestety,stawiam na 2-2....ale moge sie mylic:)) No i juz mamy pierszego strzelca 2 goli..Ronaldo,co na to Lewy?:)
Ja w zasadzie to kibicuje tylko Polakom...a innym nacjom lekko sympatyzuje...czekam na islandczykow....jutro...

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

ponieważ Hiszpania przegrywa 1:2 to teraz okaze się czy ich nowy trener jest w stanie cos zmienic w grze hiszpanow aby uratowac remis 2:2 - ta druga polowa bedzie testem dla trenera Hiszpanii - Hierro

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

da®®io
swoje 2 bramki na turnieju ma takze Rosjanin Czeryszew i Hiszpan Costa
12345