Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Wenus
A mnie się wydaje, że to też chodzi o wygodę. Każdy czuje się komfortowo w nieco innym obuwiu, chodzi mi np. o wyprofilowanie, tęgość itp.

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

W sumie to dobrze, że się trochę pomyliłam bo jakbym zgadła to już byłabym skłonna jutro lecieć i obstawiać wyniki w zakładzie bukmacherskim ;)))

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Mam,  to drużyna niemiecka.  Niemcy sprawdzają się w grach zespołowych, lubię to oglądać. Głowy w chmurach już dawno nie noszę,  bo to dla mnie zguba. Poza tym mój umysł jest bardziej techniczny,  stamtąd płynie  moja adrenalina.  Pozdrawiam ;))

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Wiedzieliście że dwa z goli które strzelił Hiszpanom Ronaldo to tzw "hattricki" ?

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

da®®io
widziałem to na witrynie " na temat " ale nie chciałem się z tej prezenterki naśmiewać
" #GRZEJE
Dziennikarka TVN24 chciała wyjaśnić, co to hat-trick. Ta
wpadka przejdzie do historii "

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Ryo2
To już wypowiedź  która przejdzie do historii tego mundialu a o historii można mówić (zwłaszcza tej wesołej) :D

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Ta pani niewątpliwie znajdzie się w zaszczytnym towarzystwie takich gwiazd jak:

"Duńczycy zachwycali wtedy swoją grą świat i całą Europę". (Dariusz Szpakowski o duńskiej reprezentacji z 1992 roku)

"Ciekawe, co w Montpellier, bo zdaje się, że tam dzisiaj jakieś zamachy bombowe zapowiadali. Tak się składa, że gdy odbywają się Mistrzostwa Świata, to zawsze temu towarzyszą jakieś dodatkowe atrakcje". (Włodzimierz Szaranowicz podczas mundialu 1998)

"Kultura kładzenia trawy w Holandii jest istotnie wielką kulturą". (Antoni Piechniczek o holenderskiej kulturze)

"Bardzo podoba mi się Cassano. Ma śliczny ruch z biodra". (Jacek Gmoch o reprezentancie Włoch)

"Dellas już jest dla Greków bogiem, ale gdyby wykorzystał tę sytuację na pewno awansowałby w tej hierarchii". (Dariusz Szpakowski o bohaterze Greków na Euro 2004)

"Crouch wygląda na paralityka, ale podobno sporo ćwiczy". (Włodzimierz Szaranowicz o mierzącym ponad 200 cm wzrostu Angliku)

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

da®®io
a kiedyś Szpakowski powiedział " kiks Danny Blinda-zagrał tak jak brzmi jego nazwisko czyli " ślepiec"
12345