Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Lwiczka9
No tak...zgadza sie;) Widze ze trener Hiszpanii się obroni...

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

da®®io
Boniek kiedys w przyplywie szczerosci powiedział, że trener to jest medialna figura na ktorej skupia sie odpowiedzialnosc za wynik, ale o samej grze i o tym co się rozgrywa na boisku to ostatecznie decyduja najbardziej doswiadczeni zawodnicy

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
mamy remis-mecz niesamowity-zamiast piłkarskch szachów- mielismy kickboxing:)))

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Lwiczka9
REMIS ! 3-3...Mecz w sumie dobry,z historia i emocjami...a emocje Cristiano nie do podrobienia.....jednak Ronaldo ma hat trick i jest na czele strzelcow...troche sie przerwracali od deszczu na tej murawie... I tak pewnie obaj giganci wyjda z grupy,ale...dobrze bylo popatrzec na prawdziwych profesjonalistow:)

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Yes, Yes remis ...łatwo nie było, ale emocje!

A tu wczoraj cicho, a dziś będą "odreagowywać" dopóki się nie znudzi i Despacito męczą, i Shakira ....czuję jakbym miała spać w strefie kibica! :(((

Ciekawe jak będzie w niedzielę po spotkaniu Niemcy - Meksyk ....pewnie meksyk, chociaż,, to też nie "chłopcy do bicia"..

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Nie chcę Cię martwić ale długo nie będziesz kibicowała.  Rokowania dla naszych nie są zbyt pomyślne. Powtarzam tylko to,  co mówią autentyczni znawcy futbolu a nie kibice entuzjaści . Co prawda piłka jest okrągła ale przy tak wysokim poziomie rywali na cud nie liczę. Tym bardziej , że nie jesteśmy tak zdeterminowani  jak Rosja.;)))

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

da®®io
tiffani, przeciez Mundial to jest zabawa- moje serce jutro bedzie palpitowac na meczu Widzewa

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
Tifani,ja kocham piłke ogółnie! jestem urodzona optymistka i z glowa w chmurach i powiem Ci,ze dobrze mi z tym!:)) Nie załamie sie jak nasi odpadna...Oczywiscie bardzo bym chciała by im sie dobrze wiodlo,jak to przyjaciolom na codzien zycze:))Ty tez? Typowy Polak ich zbluzga z blotem,a ja ich bede nadal kochac! tak mam od lat i nic na to nie poradze:)))) Ponadto eksperci klepa co tam slina na jezyk, bo im płaca,za to ja mam tzw. czuja..I serduszko mi cos podpowiada,ale nie zdradze co..:)) Jak na razie celnie obstawiam:))A Ty masz jakichs ulubiencow wsrod pilkarskiej braci? bawmy sie,to Mundial! Zmykam,paaaaaa
12345