Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

Lwiczka9
Darek,trzymam jutro kciuki za Widzka, pewnie jutro sie wyjasni na 100proc,tak?-dobrej nocki

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Czyli pomyliłam się o jedną bramkę. Może i dobrze bo remis jest ok. :)

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Jola
Wenus napisał/a
Czyli pomyliłam się o jedną bramkę. Może i dobrze bo remis jest ok. :)

Ja to tak typowałam, że gdzieś w strzelić się musiałam! :D
Żartuję, szczerze kibicowałam Spanien.

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Niewazny wynik,wazna zabawa Wenus:)) Kraje piekne,byłam w obu,mam sentyment..:)Kolorowych juz....:)

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Ja Portugali bo mniejsza, a poza tym nie lubię tego Ronalda i jakież było moje zdziwienie jak go zobaczyłam w drużynie Portugalii. Myślałam, że on jest Hiszpanem. A tak na marginesie to Hiszpania ma brzydkie kostiumy - wyglądają jak lodziarze :)

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Kto wygra?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Darek,trzymam jutro kciuki za Widzka, pewnie jutro sie wyjasni na 100proc,tak?-dobrej nocki
tak, w sobotę ok. godz.19:30 juz wszystko będzie wiadomo, odczywam lekki niepokoj przed tym ostatnim meczem

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ja akurat piłką nożną się nie ekscytuję, ale też nie przeszkadza mi wcale. Zastanawiam się zawsze przy okazji meczów jak oni ładnie tną tę trawę w pasy, nie wiem jak to robią.

Re: Dzis na Mundialu Portugalia-Hiszpania. Będzie remis.

Christiano R. urodzil sie na Maderze a wiec jest Portugalczykiem
12345