Glonojad / Glonojady

Re: Glonojad / Glonojady

Ryo2
hiena napisał/a
Aa to ty kujawiak jestes:))...uważaj na rekiny jak będziesz;)...z tymi ustami jest tak...ze.niektorym pasują ale to rzadkość...bo większość wyglada komicznie...a angelina mi się w tomb raiderze akurat nie podobała....
Mhmm z urodzenia kujawiak ;)

Rekiny ... jasne że będę uważać  (oglądałem Szczęki ileśtam razy :D) ale mam zamiar też uzbroić się w puste kałamarze na wypadek spotkania jakowejś kałamarnicy która wypełniłaby mi je atramentem

A Angelina podoba się facetom , tam była taka fajna scena gdzie ćwiczyła na jakichś tam gumach i latała w w górę i na dół a jej piersi wtedy falowały tak jakby nie znały praw fizyki ...magnetyczny widok doprawdy (i jeszcze w kinie byłem na tym) :D

Re: Glonojad / Glonojady

hiena
Hahaha!...no to jak tyle szczęk się naoglądałes to jestes spec!...a kałamarnica to już wogole kaliber!:))...nie widziałam tej sceny ale tez tego filmu całego nie oglądnęłam...bo jakoś mnie nie wciągnął za bardzo...podoba się facetom...mnie tez
moim zdaniem...pare lat po tym filmie wyładniała...

Re: Glonojad / Glonojady

Ryo2
Jestem gotowy na wszystko (no może poza piraniami ale gdzieś wyczytałem że one to bardziej w rzekach rozrabiają :D)
Angelina w Tomb Raiderze wywarła na mnie piorunujące wrażenie. W innych filmach (obojętnie czy późniejszych czy wcześniejszych ) to już takiego efektu nie było. Ale tak czy siak fajna kobietka z niej była i jest :)

Re: Glonojad / Glonojady

hiena
Piranie:)))...nie wyobrażam sobie tego:))...jak takie wrażenie na tobie zrobiła...to masz okazje chłopie!...nie ma już Brada...ona solo może trochę za dużo dzieci...
ale co tam!;)...jak się zakręcisz koło niej to pewnie ja zauroczysz?;)...

Re: Glonojad / Glonojady

ale pamiętaj, ze ona juz tego falującego biustu nie ma bo poddała się z powodów zdrowotnych mastektomii, a sztuczne piersi to już ... nie to

Re: Glonojad / Glonojady

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
[...]
Pewnie bym i zauroczył gdybym sie postarał (ona ponoć kiedyś castingi na swego faceta robiła  które bym wygrał na bank :D) ale nie. Ona mnie interesowała głównie w czasach gdy odgrywała Larę , teraz ją po prostu lubię...ale takich jak ona jest jeszcze parę. Czyli nie jest juz numero uno ;)

Re: Glonojad / Glonojady

ale pamiętaj, ze ona juz tego falującego biustu nie ma bo poddała się z powodów zdrowotnych mastektomii, a sztuczne piersi to już ... nie to
No wiem ale w sumie te sztuczne mnie intrygują bo nie miałem przyjemności (póki co) dotykania takowego

Re: Glonojad / Glonojady

Ciekawe czym byś zauroczył?;)...serio robiła casting pierwsze słyszę?...to jest dobra
Idea!...no pochwał się która jest numero uno;)?...
123456