Glonojad / Glonojady

Re: Glonojad / Glonojady

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
To jest akurat modelka...dziwna modelka co żyje z tego...ale te sławne to czym innym zarabiają kasę...tu masz następna to siostra od kardashian...niedawno zobaczyłam jak wyglądała wcześniej...https://goo.gl/images/hGXGXh
Wcześniejsza wersja (bez przeróbek) bardziej mi się podoba :)

Re: Glonojad / Glonojady

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Nie...angelina ma naturalne usta...tzn odziedziczyła po ojcu...
Ona tak i miała chyba raz czy dwa tytuł Najseksowniejszej kobiety świata , więc nic dziwnego że próbują ją nasladować. A czego natura nie dała to można sztucznie uzyskać

Re: Glonojad / Glonojady

hiena
Nie wiem kto zapoczątkował...ale wydaje mi się ze to w latach 90...a ty gdzie szalejesz i czy lunbisz takie glonojady?:)))...

Re: Glonojad / Glonojady

da®®io
z tym jej ojcem Voigtem to mnie zaskoczyłaś bo o tym nie wiedziałem-sprawdziłem w google i potwierdzam, dzięki za info:)

Re: Glonojad / Glonojady

Ryo2
[...]
Byłem w kujawsko pomorskim a teraz sezon się kończy wiec może śmignę nad wielką wodę. Im później tym mniejsza szansa na to ze będę deptać plażowiczów :D
A co do glonojadów to zależy. Np Angelina w Tomb Raiderze powalała seksapilem ale nie kazdej takie usta pasują. I to co podobało mi się u niej (a np biust też miała tam "magnetyczny" :D) nie musi się podobać u innych :)

Re: Glonojad / Glonojady

Nie wiedziałeś ze on jest jej ojcem?...dobry aktor widziałam z nim film uciekający pociąg...Angelina podobna do niego no nie?...

Re: Glonojad / Glonojady

Aa to ty kujawiak jestes:))...uważaj na rekiny jak będziesz;)...z tymi ustami jest tak...ze.niektorym pasują ale to rzadkość...bo większość wyglada komicznie...a angelina mi się w tomb raiderze akurat nie podobała....
123456