Glonojad / Glonojady

Re: Glonojad / Glonojady

tifani
Piękna,  pełna wdzięku i seksapilu. Tak ją oceniam,  ja kobieta.

Re: Glonojad / Glonojady

Na takie usta to słyszałam inne określenie, niezbyt cenzuralne...

Re: Glonojad / Glonojady

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
Na takie usta to słyszałam inne określenie, niezbyt cenzuralne...
Ale przeciez im wlasnie o to chodzi:))

Re: Glonojad / Glonojady

Wenus
Może i tak... ale jako kobieta czuję czasem dyskomfort oglądając takie pustaki.

Re: Glonojad / Glonojady

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
Może i tak... ale jako kobieta czuję czasem dyskomfort oglądając takie pustaki.
Ale jeden pustak do drugiego... i zbuduja silikonowa pakamere w mediach ;)

Re: Glonojad / Glonojady

Wenus
I to jest żenujące, a nawet smutne. Mnie zastanawia jedno - kto taki mur z pustaków chce jeszcze oglądać? Bo widocznie ktoś chce, skoro to w telewizji lansują.

Re: Glonojad / Glonojady

da®®io
wiesz co to jest botox? to jest jad kiełbasiany - ohyda:(
https://www.google.com/search?q=botox+to+jad+kielbasiany&

Re: Glonojad / Glonojady

Wenus
Wiem ale nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby sobie to dobrowolnie dać wstrzykiwać. Ja nawet paznokcie wolę mieć swoje a nie jakieś plastiki ;)
123456