Glonojad / Glonojady

Re: Glonojad / Glonojady

da®®io
mnie podobały sie Salma Hayek, Aniston, Zeta Jones

Re: Glonojad / Glonojady

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Ciekawe czym byś zauroczył?;)...serio robiła casting pierwsze słyszę?...to jest dobra
Idea!...no pochwał się która jest numero uno;)?...
Sobą. Głębokim spojrzeniem zdobywcy , głosem którego będzie chciała słuchać wiecznie , elokwencją  i  coś tam jeszcze dopasuję improwizując :D

Nie ma kogoś kto by mnie akutalnie jakoś wybitnie zachwycał.  Ostatnio była to Anne Hathaway ;)

Re: Glonojad / Glonojady

To już się nie podobają ?...salme lubię no i jest ładna...masz tu filmik jak robi ze smutnej piosenki wesoła...https://m.youtube.com/watch?v=j4xXac0zmaI
ave...

Re: Glonojad / Glonojady

Ryo2
A jeszcze wrzucę w ramach kategorii lokalnej Martę Wierzbicką ;)

Re: Glonojad / Glonojady

Hahaha...co za pewność siebie!...nie ma aktualnie?...oj to musi się to zmienić;)...ja tez bym musiała pomyśleć za kim aktualnie szaleje;)?...za robotem napewno nie!...bo już mnie wkurza bo się wydłuża ten test:/...dlatego muszę zrobić na dziś ave przystojniaku:))...

Re: Glonojad / Glonojady

Ryo2
Kobiety lubią pewnych siebie  , no przynajmniej większość lubi bo niektóre z kolei gustują w takich nieporadnych którymi mozna się zaopiekować. Angelina lubi tych pewnych siebie

A co do castingu to czytałem kiedyś o tym ale jak przetrząsam właśnie net to info zaginęło. W każdym bądź razie to było w czasach przedBradowych

Ave piękna i czarownych snów :)

Re: Glonojad / Glonojady

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Salma to mój typ kobiecej urody - dlugowlosa czarnulka:) https://youtu.be/h13pvBUtStY

Re: Glonojad / Glonojady

Wiesz co Szuwar... ja przepadam za normalnymi, nie modyfikowanymi dziewczynami. Ale trzeba uwzglednic facetow napalonych na wielkie usta, piersi czy dupy. Dajmy tym kobietom i ich zwolennikom szanse na w miare normalne zycie i spelnianie ich marzen.