Glonojad / Glonojady

Glonojad

Jeśli ktoś z Was miał kiedyś akwarium, to pewnie wie, jak wygląda glonojad. Dla tych, którzy nie mieli akwarium — glonojad to taka rybka z przyssawką:

https://www.youtube.com/watch?v=1YUq4hzvH9A

Ale do czego zmierzam. Zastanawiam się dlaczego niektóre kobiety próbują upodobnić się do glonojada i powiększają sobie usta do jakiś karykaturalnych rozmiarów...
Przecież to wygląda słabo, brzydko, nienaturalnie. Z takimi ustami wyglądają jak glonojad...

Przykład

Na przykład tak  kiedyś wygadała Doda:

Tutaj jeszcze wygląda ładnie i naturalnie:

A tutaj już słabo:

https://www.fakt.pl/kobieta/plotki/doda-ma-wieksze-usta-doda-powiekszyla-usta/m3ckfjv

Albo tutaj skrajny przypadek sióstr Godlewskich:

Dziewczyny — nie róbcie z siebie glonojadów, im jesteście bardziej naturalne — tym piękniejsze.

Re: Glonojad / Glonojady

hiena
Tez nie wiem po co te powiększanie?...ale usta tej dody to jest pikus...są gorsze...jak
potrafisz się malować to są triki żeby usta wyglądały na większe...znam jedna celebrytkę co powiększyła usta ale gdy efekt minął...więcej nie robiła...

Re: Glonojad / Glonojady

Re: Glonojad / Glonojady

hiena napisał/a
Brrr, okropieństwo...

PS. to karykaturalne powiększanie ust, to pewnie jak syndrom Michaela Jacksona:

https://www.youtube.com/watch?v=dayZFkjYqLE

albo jak niektórzy kulturyści, którzy przesadzają z masą mięśniową...

Re: Glonojad / Glonojady

hiena
To jest akurat modelka...dziwna modelka co żyje z tego...ale te sławne to czym innym zarabiają kasę...tu masz następna to siostra od kardashian...niedawno zobaczyłam jak wyglądała wcześniej...https://goo.gl/images/hGXGXh

Re: Glonojad / Glonojady

Michael był wzorcowym przykładem jeśli chodzi o operacje...ale ust nie powiększał
za to nos zmniejszał...a te godlewskie haha to są plastiki dopiero...co za ambitna muza;))...myślałam ze zostaną przy kolendach albo zagraj jakiegoś roka?...

Re: Glonojad / Glonojady

da®®io
a czy czasem tę modę na nabrzmiałe usta nie wprowadziła Angelina Jolie?

Re: Glonojad / Glonojady

hiena
Nie...angelina ma naturalne usta...tzn odziedziczyła po ojcu...
1234 ... 6