Hej:)

Wenus
Coś się działo?

Re: Hej:)

MaryLou
W sumie to nic...Pandemia,wojna, inflacja,drozyzna, ot takie tam drobiazgi....
A u Ciebie?

Re: Hej:)

Wenus
U mnie też nic... pogrzeb za  pogrzebem. W sumie to już się powinnam przyzwyczaić ale jakoś nie umiem, nie potrafię. Co do drożyzny to ktoś mi kiedyś powiedział, że dopóki jedzenie ląduje na śmietniku to biedy nie ma. I coś w tym stwierdzeniu jest... Sama, kiedy wyrzucam chleb, to za każdym razem mam niesmak, poczucie winy...

Re: Hej:)

Przyłaszczka
Wenus napisał/a
[...]
Miło Cię widzieć, Wenus:)
Współczuję z powodu tych pogrzebów.
U mnie remont, właśnie wycyklinowałam podłogę, co dokumentuję na obrazku. Już zbliżam się do końca remontu. Tzn. kolejnego etapu. Pozdrawiam.
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Hej:)

Współczuje Wenus. Chyba szczesciara jestem/tfu,tfu odpukac w niemalowane/,bo kolo mnie nie ma smierci.
 Przyjrzyj sie swemu rodowi=gdzie tkwi przyczyna? co macie poblokowane,ze taka zla energia plynie. Choroby to ciagnaca sie trauma,moze warto ja wyleczyc w rodzinie.
Nie wyrzucam chleba. Nie moglabym. Zwilże woda i jest jak swiezy. Nadaje sie do jedzenia:)
Przezylam 500proc inflacji za Balcera w 89/90 91i 92,93,94tym to i te przezyje:) Juz mi nic nie straszne.
Tak,masz racje,biedy nie ma. ja to jeszcze dolozylabym kierowcom za paliwo,tak do dyszki za litr. Moze sie planeta oczysci z tej blachy i spalin. :)) Poki sie jezdzi do sklepu i doope wozi dopoty bidy brak:))

Podroze beda? ja sobie Łodz zafundowalam,a teraz moze Lublin. W sierpniu Kielce i swietokrzyskie. Pociagiem:)

Re: Hej:)

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Oj podziwiam Cie P.,za te remonta:)Oj przydalaby mi sie Twa pasja,bo czeka mnie wykanczanie nowego mieszkania,a pasji we mnie zero.
Pytajac czy wybierasz sie nad morze myslalam raczej o tym Twoim nowym tu domostwie,a nie o wakacjach:)
Sliczna podloga:) ..jak nowa:))

Re: Hej:)

Cześć! 😎
Martwiłem się o Ciebie z racji Covidziaka... Sam przeszedłem 5 marca w miarę bezobjawowo z tego tytułu, że miałem komplet szczepień. Gdyby nie to, że obudziłem się z temp.  co by jajko ugotować. Summa summarum trwało to 3h i rano byłem ok! Pościel do prania, szlafmyca niestety też z tego, że poty 🤧

Najciekawsze jest w tym wszystkim to, że miałem testy 3 dni wcześniej a po tygodniu 'wykazało'.

Dość pierdolenia o mnie - mów co u Ciebie!

Muzyczka 🥰

Re: Hej:)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Bardzo lubię remonty, w zasadzie cały czas coś w domu zmieniam, remontuje. Podłoga super, bardzo lubię deski. Z tego co widzę to sosna, starodrzew, mocno żywiczna. Tylko na szpilkach nie można chodzić bo się robią wgniecenia, no i te sęki potrafią wylatać;))
1234