I co w tym było zabawnego? ;)

Przemieściłem się o pół kraju  by posprzątać parę nagrobków i przy okazji poznałem pewną starszą pani ą z którą jestem dość luźno spokrewniony (ciocia z 4 czy 5 pokolenia). Ona jest powszechnie uważana za osobę wielce pobożną ale gdy wszedłem do niej do domku i zobaczyłem wiszącą na ścianie "Ostatrnią Wieczerzę" to parsknąłem śmiechem. Na co ciocia też sie zaśmiała i powiedziała - Brawo , mało kto zwraca na to uwagę

Pytanie do Was - Co było zabawnego w owej Ostatniej Wieczerzy? :)
gotowanie-emotikon-ruchomy-obrazek-0007
olo

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

olo

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
W tej wersji faktycznie :)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

da®®io

zapodaję kilka wariacji w tym temacie

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
Ok ale to była zwykła wersja . Moja ciocia ma dość wyrafinowane poczucie humoru no i pytanie do Was , co ona zrobiła takiego że obraz u niej wisi , ona jest postrzegana jako pobożna a mimo tego cała sytuacja jest zabawna mimo tego że mało kto jest w stanie dostrzec na czym owa zabawność polega :)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Lwiczka9
Tos nam zadal zagadkę:)))

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Czy obraz wisi w jadalni w okolicach stołu? ;) Do tego jeśli Ciocia słabo gotuje to by wiele wyjaśniało...... ;DD

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Tos nam zadal zagadkę:)))
Wierzę w Wasze możliwości Lwiczko (i jak widać słusznie :D)