I co w tym było zabawnego? ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
Wenus napisał/a
Czy obraz wisi w jadalni w okolicach stołu? ;) Do tego jeśli Ciocia słabo gotuje to by wiele wyjaśniało...... ;DD
TAAAAK !!!! :DDDD

Obraz wisi w jadalni tak że jedząc można na niego patrzeć a ciocia nie trawi gotowania :D

Mnie już rozbawiło jego umiejscowienie w jadalni , informację o awersji do gotowania ciocia dodała potem :D

Brawo Holmesko , Bombonierka dla Ciebie ;)

https://www.youtube.com/watch?v=0uuYicF9eUg

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Perełka
Pomijając już rozwiązaną zagadkę twoja ciocia zawsze ma towarzystwo przy stole. Ludzie normalnie patrzą w telewizor, a tu proszę, ona bierze udział w misterium ostatniego dnia.

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

smutek
Miało być zabawne a to bardzo smutne i przykre że ciotka nie umie gotować. I jeszcze groźne bo może kogoś otruć.

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

:DDD To nie była trudna zagadka - Ciocia najwyraźniej ma takie samo jak ja  poczucie humoru, obydwie lubimy czarny humor  ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

da®®io
a ja myślałem, że obraz został zawieszony odwrotnie " do góry nogami " aby udowodnić, że Ci biesiadnicy potrafią lewitować:)

czy patrząc na ten obraz elGreco nie można odnieść takie wrażenie

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Wenus
To nie w tej religii Darku lewitują ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

da®®io
" chodzenie po wodzie " to rodzaj lewitacji-może Jezus wymyślił technologię opracowaną w poduszkowcach i samolotach STOL ( pionowy start i lądowanie )

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Wenus
Jak dla mnie to najlepsza jest zamiana wina w wodę ;)
12345 ... 7