I co w tym było zabawnego? ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
kucharz napisał/a
Nie umie pokroić ryby na kawałki , które się w dodatku je na surowo ? A wodę umie zagotować ?
Z fugu nie jest tak prosto jak piszesz. Do jej przyrządzania trzeba przejść szkolenie i mieć certyfikat :)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Wenus napisał/a
Najwyraźniej Japończyków kręci "ostatnia wieczerza"
Ale ponoć jej smak jest obłędny ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

kucharz
Nie znasz się, więc słuchaj kucharza :) Pokroić i zjeść może każdy ale cała zabawa polega na tym, żeby dodać do mięsa trochę tetrodoksyny z wątroby. Nie za dużo i nie za mało. Do tego jest własnie potrzebne szkolenie i certyfikat. Jedzenie fugu bez odrobiny tetrodoksyny nie ma sensu.

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
Nie piszesz niczego czego w sieci nie można by znaleźć o tu chociażby https://kuchnia.wp.pl/ryba-fugu-afrodyzjak-czy-trucizna-6054904733885569a

Ale tak czy siak , jej przyrządzanie to jednak wyższy poziom kulinarnego zaawansowania niż wymagałoby tego owe "zagotowanie wody" o którym wspominałeś :)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Nie jestem pewna czy obłęd jest moim marzeniem ;))

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Kpt.Wojtek
I tak jej nie kupicie, wiec polecam mielone z ziemniaczkami i buraczki  >:)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Lwiczka9
Jakbys kapitanie zgadł:)))Własnie dzisiaj to urocze dnia było naszym udziałem,tzn.panowie zjaedli,wiadomo-ja robiłam:( pychotka jednkze..W prostych daniach siła.Pozdro!

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Uwielbiam mielonego z buraczkami, albo schabowego i mizeria :)
1234567