I co w tym było zabawnego? ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
kucharz napisał/a
Niech ci przyrządzi sashimi z fugu.
Nie przyrządzi gdyż jak już pisałem (widać mało spostrzegawczy jesteś) ona nie trawi kuchennych robót  :)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Perełka
Nawet bardzo duchowo. Mieszkania są odzwierciedleniem ludzi, którzy w nich mieszkają. Obrazy o tematyce sakralnej czy inne symbole są szczególną informacją.

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

kucharz
Nie umie pokroić ryby na kawałki , które się w dodatku je na surowo ? A wodę umie zagotować ?

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

da®®io
rybę fugu to raczej nie polecam, bo można się nią nieźle załatwić-lepiej darować sobie jedzenia takiego podejrzanego g. i to na surowo

https://www.google.pl/search?q=ryba+fugu&
trująca i śmiercionośna padlina

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Rozdymka_tygrysia

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Wenus
Najwyraźniej Japończyków kręci "ostatnia wieczerza"

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

da®®io
zobacz, że nie wiadomo skąd ta groźna ryba znalazła się w wodach Adriatyku i może wejść do naszych sklepów " https://www.google.pl/search?q=ryba+fugu+nad++Adriatykiem&

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Wenus
Nie sądzę aby to się w dyskontach przyjęło, na szczęście za drogie :)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

da®®io
myślę, że ona nie zostanie dopuszczona do ogólnej sprzedaży
" Człowiek, który zje niewłaściwie przygotowane
mięso tego gatunku ryby, najpewniej umrze w
ciągu 24 godzin w strasznych męczarniach,
całkowicie przytomny, ale nie mogąc się ruszać i
oddychać. Cząsteczka tetrodotoksyny blokuje
przekaźnictwo elektryczne przez błony komórek
nerwowych. Następują zawroty głowy, nudności, a
następnie paraliż mięśni i śmierć."
ja dziękuję za potrawy z tej rybki:(
1234567