I co w tym było zabawnego? ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

da®®io
a czy nie może być kotlet mielony z mizerią i schabowy z buraczkami?

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
I tak jej nie kupicie, wiec polecam mielone z ziemniaczkami i buraczki  >:)
Ok pod warunkiem że to będzie sojowa wersja mielonego ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Wenus napisał/a
Nie jestem pewna czy obłęd jest moim marzeniem ;))
:D
Kto nie ryzykuje ten nie zyskuje ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Jak najbardziej może jednakże w tej pierwszej konfiguracji stanowią moim zdaniem duety idealne ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ale też i nie traci ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
Wenus napisał/a
Ale też i nie traci ;)
Też prawda ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

a czy nie może być kotlet mielony z mizerią i schabowy z buraczkami?
NIE!!!

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Madziunia
Mnie zawsze rozwala stół. Niemalże pusty i wygląda jak w teatrze. Poza tym to ciągle czas 16 Nisan czyli Drugi Dzień Przaśników, o czym mówi NT. Zabawa godna mistrza.