I co w tym było zabawnego? ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

da®®io
no wiesz, towarzystwo było już tak "ululane" że prawdopodobnie uległo magi zbiorowej sugestii, której nawet co trzeźwiejsi nie mieli odwagi "odczarowywać"

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Perełka napisał/a
Pomijając już rozwiązaną zagadkę twoja ciocia zawsze ma towarzystwo przy stole. Ludzie normalnie patrzą w telewizor, a tu proszę, ona bierze udział w misterium ostatniego dnia.
W sumie co racja to racja. Można do tego podejść też duchowo anie tylko zabawowo ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez smutek
smutek napisał/a
Miało być zabawne a to bardzo smutne i przykre że ciotka nie umie gotować. I jeszcze groźne bo może kogoś otruć.
Jasne , wszak każdy kto nie trawi gotowania jest trucicielem. "Przemądrze" piszesz mości anonimie

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Wenus napisał/a
:DDD To nie była trudna zagadka - Ciocia najwyraźniej ma takie samo jak ja  poczucie humoru, obydwie lubimy czarny humor  ;)
I ona też jest wagą :D

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

Wenus napisał/a
Jak dla mnie to najlepsza jest zamiana wina w wodę ;)
Umiejętność najmniej poządana na imprezie :D

Swoją drogą na youtubie jest filmik o zamianie wody w piwo ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

a ja myślałem, że obraz został zawieszony odwrotnie " do góry nogami " aby udowodnić, że Ci biesiadnicy potrafią lewitować:)

czy patrząc na ten obraz elGreco nie można odnieść takie wrażenie
To by się za bardzo w oczy rzucało ;)

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

No jasne ;D Miałam na myśli zamianę wody w wino tylko mi się pokręciło ;))))

Re: I co w tym było zabawnego? ;)

kucharz
Niech ci przyrządzi sashimi z fugu.
1234567